Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag måste göra något fel, när jag stoppar ner bebben i sjalen, jag har knutit precis enligt instruktionerna så det kan inte vara det, om det inte är att jag knutit för hårt förstås men det känns inte så. Problemet är att hans nacke blir helt utåtböjd, det ser inte alls skönt ut och inte alls lika trevligt som de bilder jag sett. Någon som förstår vad jag gjort för fel? Några tips?

Dålig bild, men man ser vad jag menar:

Bild
Av Hell Cat
Hej! Jag träffar dig gärna nästa vecka och hjälper dig med knytning om du vill? Själv har jag aldrig burit i vagga utan föredragit att ha bebisen i grodposition från början.
Bild
Då har vi haft bebisens fötter innanför smokingbältet.
Det låter trevligt, så det gör jag gärna! Du kanske vill komma till Lund? :D

Jag vill gärna kunna bära i vagga också, det känns som att han gillar den positionen bäst när man bär honom utan sjal, men grodan kanske också kan funka! Kan du visa vagga också ändå? :wink:
Av Hell Cat
Ketronya skrev:Det låter trevligt, så det gör jag gärna! Du kanske vill komma till Lund? :D

Jag vill gärna kunna bära i vagga också, det känns som att han gillar den positionen bäst när man bär honom utan sjal, men grodan kanske också kan funka! Kan du visa vagga också ändå? :wink:
Jag har aldrig fått till vaggan ordentligt men vi kan försöka. Jag kommer gärna till dig, kan ta med mig lite saker som du kan få; två såna där bröstmjölksuppsamlare och så har jag en manuell pump om du vill ha en sån?
Hell Cat skrev:
Ketronya skrev:Det låter trevligt, så det gör jag gärna! Du kanske vill komma till Lund? :D

Jag har aldrig fått till vaggan ordentligt men vi kan försöka. Jag kommer gärna till dig, kan ta med mig lite saker som du kan få; två såna där bröstmjölksuppsamlare och så har jag en manuell pump om du vill ha en sån?
Det låter jättebra! :D Ja, en pump hade varit bra att ha, så det tackar jag inte nej till!
Det är nog att den övre kanten är lite för lös. Man behöver dra åt sjalen ett par gånger under tiden man håller på. När du har tagit runt magen och sedan i kors över ryggen så att de hänger ned på framsidan. Dra då åt de inre kanterna på längderna, då dras den övre kanten på "smokingbältet" åt.
KATARINA skrev:Det är nog att den övre kanten är lite för lös. Man behöver dra åt sjalen ett par gånger under tiden man håller på. När du har tagit runt magen och sedan i kors över ryggen så att de hänger ned på framsidan. Dra då åt de inre kanterna på längderna, då dras den övre kanten på "smokingbältet" åt.
Tack för tipset, jag provade och det blev faktiskt lite bättre, han såg fortfarande lite tilltryckt ut men det gör kanske inget?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?