Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naggie
När jag försöker bära i Kryss-varianter så skriker lillen som om det gör ont. Jag har fått för mig att det är "bollarna" som kommer i kläm :shock: Kan det vara så? Gör jag fel? :?
Användarens profilbild
Av mica
Hmm, det har jag aldrig upplevt. Går det bättre med andra varianter?
Försök få tyget slätt. En sådan liten kan ma nprova att vika sjalen på längden så blir det mindre att bre ut.
Användarens profilbild
Av naggie
Jag har provat att vika tyget men det är som att han tycker att det är så obehagligt just mellan benen. Jag vecklar verkligen ut tyget och tycker själv att jag får till knytningen men jag vet inte. Eller så är det att han föredrar att ligga med benen innanför som han gör i tricot-slen men det vet jag inte hur jag ska få till med hoppisen.
Användarens profilbild
Av jag71
Pm:a någon i stockholm under bärsjalsambassadörer så ska du se at det löser sig! Är ju inte riktigt kul om den lille inte sitter bekvämt! Håller tummar och tår för att det blir bra till slut.
Användarens profilbild
Av Nova
Han är ovan?

Hårt åtsittande blöja?
Användarens profilbild
Av Ezereht
Låter så konstigt tycker jag, tyget ligger ju inte tight mot skrevet, utan utsträckt ut till knävecket och under hela rumpan, det är ju där vikten ligget, mest i knävecket som jag upplever det. Ibland petar man ju bort det från ryggen och rumpan och då ligger ju vikten verkligen på låren/knävecket och bara "smokingbältet" som hindrar bakåt. Kolla Bissas avatar för hur jag menar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?