Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Jupp, knyt-app :app:

http://itunes.apple.com/us/app/wrap-a-s ... 02748?mt=8
You own a Baby Wrap Sling, but now what? Please join us for valuable tips and techniques that will guide you through tying your Wrap Sling. With a bit of effort, you will soon become very familiar with your favourite carrying positions, and then you will discover that there are many more options also available.
Inte för att jag har nån sån där fån som den kan användas i :think: så jag vet ju inte hur den funkar :hmm:
Användarens profilbild
Av mammagumman
Två knytningar samt lite info om bärande och Didymos gratis. Sen finns det en uppdatering för 4,99 Euro där de lovar mer. Helt ok tycker jag :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
mammagumman skrev:Två knytningar samt lite info om bärande och Didymos gratis. Sen finns det en uppdatering för 4,99 Euro där de lovar mer. Helt ok tycker jag :D
Låter ju bra :D Men är det ett normalt pris för en app? Tycker att det kändes lite dyrt?
Användarens profilbild
Av mammagumman
mari_tres skrev:
mammagumman skrev:Två knytningar samt lite info om bärande och Didymos gratis. Sen finns det en uppdatering för 4,99 Euro där de lovar mer. Helt ok tycker jag :D
Låter ju bra :D Men är det ett normalt pris för en app? Tycker att det kändes lite dyrt?
Jag med. Jag kommer nog trots allt köpa den av ren nyfikenhet :fnissa:

Återkommer när jag testkört och sett mer :D
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Jag gillar den! Köpte till mer. Testade ryggknyt med den när jag inte hade någon som kunde visa, var lätt att kolla instruktioner samtidigt som jag knöt. Tydlig :D
Användarens profilbild
Av Ingrid
Där ser man! Den måste jag kolla in! Jag har också funderat på att göra en app med knytinstruktioner, men det kostar ju lite att utveckla och den svenska marknaden är mindre än den engelskspråkiga. Men jag är väldigt sugen på att göra en, känns som att det skulle vara en bra grej att ha instruktionerna tillgänliga överallt när man behöver dem, istället för i ett häfte i hyllan hemma. Eller vad säger ni?
Användarens profilbild
Av Kristina
Ingrid skrev:Där ser man! Den måste jag kolla in! Jag har också funderat på att göra en app med knytinstruktioner, men det kostar ju lite att utveckla och den svenska marknaden är mindre än den engelskspråkiga. Men jag är väldigt sugen på att göra en, känns som att det skulle vara en bra grej att ha instruktionerna tillgänliga överallt när man behöver dem, istället för i ett häfte i hyllan hemma. Eller vad säger ni?
Kan du inte göra en på både engelska och svenska så ökar du ju den potentiella kundkretsen massor!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Kristina skrev:Kan du inte göra en på både engelska och svenska så ökar du ju den potentiella kundkretsen massor!
Jo, jag har funderat på det också. Men det är ju lite extra som måste till då, med översättning och inläsning på engelska. Det går säkert att ordna, men det är nog rätt mycket med att bara få till det på svenska, så jag tror jag börjar där om/när det blir något. Jag vill helst göra instruktioner på film, tycker det blir bäst så, och bara det är ju ett projekt i sig om man ska försöka göra det något så när proffsigt utan att det ska kosta massor. Det vore ju enkelt om man hade råd att anlita en riktig fotograf, och kunde få hjälp att redigera filmen och så. Jag tycker nog att jag kan knyta och vet hur jag ska lära ut och visa så att folk förstår, men sen är det så mycket praktiskt omkring som jag inte behärskar riktigt med filmning, redigering osv.
Användarens profilbild
Av Kristina
Ingrid skrev:
Kristina skrev:Kan du inte göra en på både engelska och svenska så ökar du ju den potentiella kundkretsen massor!
Jo, jag har funderat på det också. Men det är ju lite extra som måste till då, med översättning och inläsning på engelska. Det går säkert att ordna, men det är nog rätt mycket med att bara få till det på svenska, så jag tror jag börjar där om/när det blir något. Jag vill helst göra instruktioner på film, tycker det blir bäst så, och bara det är ju ett projekt i sig om man ska försöka göra det något så när proffsigt utan att det ska kosta massor. Det vore ju enkelt om man hade råd att anlita en riktig fotograf, och kunde få hjälp att redigera filmen och så. Jag tycker nog att jag kan knyta och vet hur jag ska lära ut och visa så att folk förstår, men sen är det så mycket praktiskt omkring som jag inte behärskar riktigt med filmning, redigering osv.
Ja, det kan jag förstå!
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Jag kan ju säga att jag lätt föredrar det som bilder såhär framför film :) då kan jag komma samtidigt som jag knyter och ta det i min takt. En film hinner jag sällan med och blir bara sur på :oops: hade nog inte skaffat en sån app tyvärr :oops: men det är ju jag det.
Användarens profilbild
Av Ingrid
fabriksmoln skrev:Jag kan ju säga att jag lätt föredrar det som bilder såhär framför film :) då kan jag komma samtidigt som jag knyter och ta det i min takt. En film hinner jag sällan med och blir bara sur på :oops: hade nog inte skaffat en sån app tyvärr :oops: men det är ju jag det.
Det var ju bra att höra! Det bästa är väl då att göra två varianter, en med bilder och en med film, så kan man välja vilket man vill. Och kanske att de kan komplettera varandra också? Vi är ju alla olika annars och tar till oss information på olika sätt. Det viktiga är ju att man når fram till mottagaren och den som ska lära sig knytningen förstår!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?