Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Pratade med en mamma på ÖF som verkade väldigt sjalsugen och jag funderar på att låna ut en sjal åt henne så hon får testa.
Men sen började jag fundera - vad börjar man med för knytning när man har en nästan-ettåring och inte burit tidigare? Jag - och Joel - har ju liksom vuxit in i bärandet allt eftersom och jag har dessutom begåvats med ett barn som ligger still på ryggen medan jag knyter upp honom.

Hjälp till med tips på knytningar som är lätta att visa/instruera!
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag visade en MT men hon var inne på sjal.
(svägerskan och en granne med bäbis har däremot blivit MT-sålda efter demonstration)
Hon skulle iväg på afrikansk dans med bäbisen så vi kom fram till att mage var att föredra. Jaglånade ut en sjal och visade omslutet kryss och dan efter svassade hon in på ÖF med ungen så snyggt knuten som att hon aldrig gjort annat. :vågen:
Vi tar ryggknytning framöver när hon känner sig mogen, men hon är lyrisk över hur bekvämt det är och gravt intresserad av att köpa min orange acs som hon lånat ... :roll:
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
SCSI skrev:Jag visade en MT men hon var inne på sjal.
(svägerskan och en granne med bäbis har däremot blivit MT-sålda efter demonstration)
Hon skulle iväg på afrikansk dans med bäbisen så vi kom fram till att mage var att föredra. Jaglånade ut en sjal och visade omslutet kryss och dan efter svassade hon in på ÖF med ungen så snyggt knuten som att hon aldrig gjort annat. :vågen:
Vi tar ryggknytning framöver när hon känner sig mogen, men hon är lyrisk över hur bekvämt det är och gravt intresserad av att köpa min orange acs som hon lånat ... :roll:
Då får vi nog hålla tummarna för att du någonsin får tillbaka din sjal :fnissa:
Användarens profilbild
Av SCSI
fabriksmoln skrev:
SCSI skrev:Jag visade en MT men hon var inne på sjal.
Då får vi nog hålla tummarna för att du någonsin får tillbaka din sjal :fnissa:
Jag har redan köpt en lollipop som jag inte riktigt bestämt mig för om jag ska behålla eller sälja vidare till henne... :oops: :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?