Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mandisg
Idag när jag gick från förskolan och skulle hämta hunden så somnade Lova så gott på ryggen. Men vad huvudet hamnade konstigt! Hon var jättetrött och somnade rätt djupt så jag knöt om några gånger tills det kändes rätt ok men vilken knytning rekommenderar ni när man vet att barnet kommer att somna på ryggen? :help:
Ryggomslut gillar jag oavsett vaken eller sovande :tumup:
Om barnet somnar löser jag bara upp knuten och drar inre kanten av axelbandet över barnets huvud lagom hårt och knyter sedan knuten igen.
Haha, nu böev jag ju mycket klokare... Kanske handlar mer om att få till själva knytningen än vilken man väljer. Jag testar vidare. Tack för svarenoch har fler några tips så tar jag tacksamt emot.
Mårbacka skrev:Och jag knyter (nästan) alltid chunei back carry/double hammock, så då fick du tre svar med tre olika knytningar :wink:
Double hammock :tumup: det gör jag också
och jag tycker att vrikkesikker funkar bra att sova i så länge jag inte studsar omkring så värst utan bara går omkring, eftersom huvudet kommer så långt upp att han lutar det mot min nacke/axel och det dessutom är tre lager sjal från olika håll som stödjer huvudet en del.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?