Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nettelbarn
Vilka knytningar klarar du med en (ungefär) 4,7 meter lång sjal? Vilka klarar du inte?

Vore intressant att höra var gränsen går, utifrån sjal, storlek på barnet och din storlek!
Av sjaltokan
men en 4.7 m sjal klarar de flesta i stort sett alla knytningar.

Jag (lång och tjock) får ha knuten på ryggen/ i sidan när jag knyter omslutet på magen. Vikkesikker tror jag inte jag klara heller.

Sen är den för "lång" om jag knyter enkel ryggsäck eller omsluten utan att kryssa sjalen på bröstet då räcker en 4,2 eller 3,6 m sjal.
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
De knytningar som mina 4,6-4,7 räcker precis till och som jag kan sakna någon extra decimeter till är vikkesikker samt dubbel hammock. Omslutet kryss funkar både med 4,2 och 4,7 för mig, men trots den längre blir det inte alltid bekvämt att göra knuten fram så oftast har jag den på sidan... Är stl 40 i kroppen, men är ganska bred över axlarna tror jag.
Av Hell Cat
Omslutet kryss och SHBC¨på ryggen. Senast med en 2-åring, sen har A tyvärr vägrat sjal. Antar att enkelt kryss fram också skulle gå, bara det att jag jag aldrig knyter det för jag gillar omslutet bättre. Tills omslutet fram behöver jag 5 m.
Användarens profilbild
Av idamlolsson
Jag kan precis knyta omslutet x på magen med knuten på magen. Jag är lång och normalsmal och barnet är 10 månader. 4,7 är perfekt längd för omslutet x på ryggen för mig. Till ryggsäck är den lite för lång.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?