Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av emilia85
Hej!

Har nyligen blivit med Manduca som min fyramånaders kille bärs i. Hemskt nöjd överlag men har en fundering angående hur midjebältet ska vara placerat. Jag vet att tyngden ska bäras av höfterna men jag är osäker på om bältet ska placeras utanpå höfterna (där de är som bredast) eller ovanpå höftbenskammarna (mer kring midjan). Vilket avlastar bäst? Hur har ni andra det? Jag tror att jag tycker att det känns bekvämast med bältet högt kring midjan.

Jag har försökt fotografera mig och lillkillen med bältet placerat så som jag upplever det som bekvämast. Jag vet inte om det syns ordentligt och framförallt vet jag inte om jag kan få in bilderna i inlägget :D men jag provar! Någon som har några synpunkter på hur selen sitter? Ser det ok ut? http://www.familjeliv.se/hem/emilia1985 ... hiu7al.jpg
Av Hell Cat
Jag tycker du ska göra som det känns bäst för dig och det ser alldeles utmärkt ut på bilden :tumup: Skulle du behöva mer hjälp så är vi många sjalare i Lundatrakten som kan hjälpa :heart:
Av sjaltokan
Tycker det ser bra ut, vad man upplever bekvämast är ju individuellt. :tumup:

Det är liksom svårt att göra fel med sele, det ska vara bekvämt för dig och den du bär det är ju huvudsaken 8)
Användarens profilbild
Av emilia85
Hell Cat skrev:Jag tycker du ska göra som det känns bäst för dig och det ser alldeles utmärkt ut på bilden :tumup: Skulle du behöva mer hjälp så är vi många sjalare i Lundatrakten som kan hjälpa :heart:
Tack! Jag tänkte nog att det ända rätta vore att göra det som känns bekvämt, något annat vore väl lite korkat! :duh: Hemskt skönt att höra om hjälp finns om hjälp behövs, just nu tror jag dock att vi reder oss!
Användarens profilbild
Av emilia85
thowida skrev:Tycker det ser bra ut, vad man upplever bekvämast är ju individuellt. :tumup:

Det är liksom svårt att göra fel med sele, det ska vara bekvämt för dig och den du bär det är ju huvudsaken 8)
Tack för svaret! Vi kör på som vi har gjort!
Användarens profilbild
Av hörnsten
Jag tycker det är skönast med selen uppe i midjan när jag bär på magen, annars kommer barnet alldeles för långt ner på mig. Men när jag bär på ryggen så tycker jag det är mycket skönare med bältet längre ner på höften.
Välj det som är skönast helt enkelt. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?