Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jos
Jag har lite problem med hur jag ska sätta E i Manducan. Det känns som hon är för stor för babyinsatsen (eller vad det nu ska kallas), men för liten för att inte ha den. Med insatsen får hon trångt för benen , tar stöd med fötterna och försöker ställa sig, alternativt verkar ha det väödigt obekvämt. Jag får hennes knän i magen, så det är obekvämt för mig också. Men hon har alldeles för korta ben för att kunna sitta utan insatse.
:help:
Av Vinterhumlan
Varför känner du att hon behöver insatsen? Vi började i ett ganska tidigt stadium med fötterna utanför faktiskt. Sedan vill jag minnas att vi förlängde ryggen (genom att knäppa upp blixtlåsen) så att hon mer omhuldades av hela ryggstödet. Vet inte om detta var svar på frågan dock :lol:
Användarens profilbild
Av Ellinor
Tass, jag undrar också (åt en vän).
Kanske det kan gå att sätta barnet i grodposition utan babyinsatsen? Alltså som att babyinsatsen fanns där fast den inte gör det? (Så benen inte hänger utanför eftersom benen är för korta).
Oj, vilken konstig beskrivning. Hoppas att du förstod? :whut:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Man kan göra som Ellinor säger.

En annan sak man kan prova är att ha dragkedjan öppen och bara knäppa översta knappen på inlägget allra överst på selen. Då blir det lite mer utrymme.
Av Jos
Ellinor skrev:Tass, jag undrar också (åt en vän).
Kanske det kan gå att sätta barnet i grodposition utan babyinsatsen? Alltså som att babyinsatsen fanns där fast den inte gör det? (Så benen inte hänger utanför eftersom benen är för korta).
Oj, vilken konstig beskrivning. Hoppas att du förstod? :whut:
Jag tror jag fattar, ska testa om det funkar, och Katarinas tips också! Jag använder insatsen för att det känns som om hennes ben är alldeles för korta för att kunna sitta i selen utan den, iaf med benen utanför.
Av Jos
KATARINA skrev: En annan sak man kan prova är att ha dragkedjan öppen och bara knäppa översta knappen på inlägget allra överst på selen. Då blir det lite mer utrymme.
Testade det idag samt att jag spände ut midjebältet lite och inte drog åt axelbanden lika hårt, och det funkade mkt bättre. :tumup: Men som vanligt tog hon spjärn med fötterna och hävde sig upp, fast inte lika mycket som tidigare. Och snart kan hon nog sitta utan insatsen.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Jos skrev:
KATARINA skrev: En annan sak man kan prova är att ha dragkedjan öppen och bara knäppa översta knappen på inlägget allra överst på selen. Då blir det lite mer utrymme.
Testade det idag samt att jag spände ut midjebältet lite och inte drog åt axelbanden lika hårt, och det funkade mkt bättre. :tumup: Men som vanligt tog hon spjärn med fötterna och hävde sig upp, fast inte lika mycket som tidigare. Och snart kan hon nog sitta utan insatsen.
Bra att det fungerade bättre!
Av Jos
Och nu funkar det ännu bättre, för nu kan hon sitta i insatsen, men med fötterna utanför selen, så då kan hon inte ta spjärn och häva sig upp, samt att det är bekvämare för oss båda med fötterna utanför. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?