[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 171920
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Inte skönt med ryggsäck - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av trollmamma
tyvärr är det inte en jätte avlastande knytning ...

Därför brukar jag antingen köra Tibitansk-avslut eller så kör jag en knut under hakan o då avlastar den bättre ....

Att inte rumpan ska glida ur måsste man jobba på att barnet böjer knäna ordentligt + att man ska spänna den över barnets rygg .... det är bra att när man knutit färdigt luta sig frammåt o dra den ännu lite under rumpan (speciellt nu när man har ytterkläder som är hala )
Användarens profilbild
Av tinaw
Rumpan måste vara som i en liten säck, att den hamnar lägre än knäna. OT: Nu blir jag attackerad av en amningstokig bebis
Användarens profilbild
Av trollmamma
Katharina skrev:
tinaw skrev:Rumpan måste vara som i en liten säck, att den hamnar lägre än knäna. OT: Nu blir jag attackerad av en amningstokig bebis
Ja, så är den till en början. Men Leo använder sina lårmuskler för att resa sig upp och hoppa *hoppla mamma, spring som en häst* och då hoppar ju hela sjalen runt. Kan jag få till det bättre, trots en hopptokig son? Jag tycker ju att hans ben sitter som berg när vi går iväg men han häver sig upp i alla fall...

Det bästa hade varit om man hade kunnat säkra "säcken" i sjalen som man snurrar under rumpan. Går det på något sätt?
Jap om man kör inder rumpan o inte korsar då kan dom inte hoppa ur sig :wink: tro mig Axel tar spjän med fötterna mot min byxlinning o ställer sig ... då åker rumpan av kan jag lova ..det gäller att hitta knep :P
Användarens profilbild
Av Pjoger
Anso bad nyligen om bildserier på ryggknytningar att lägga på sjalbarn, men de verkar inte ha inte kommit upp än (jag bidrog med en bildserie på omslutet rygg-X).

Josefin
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?