Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag måste ha med isabelle i bassängen idag, när adrian har sin simskola, men vilken knytning är då bäst?

jag tänkte ta min afrikanska sjal med klassisk knytning.. finns det någon bättre knytning där hon kommer högre upp gärna med huvudet vid min axel..
jag tänkte även att det ska bli så lite textil som möjligt i bassängen..
klassisk afrikanskt med en klassisk afrikansk sjal.. :Hahaa: :Hahaa:
jag är inte så bra på att förklara..
jag hade velat ha henne lite högre upp men det funkade, hon blev doppad ett par gånger, men hob babysimmar ju så det var inga problem för henne..
jag vet...

jag frågade simläraren och hon sa att det var ok..

men jag vet att det har varit mycket diskutioner om muslimernas sjalar att de inte får ha dem, men läraren sa att min sjal var så tunn och den nopprade inte satt välding stramt runt mig, så det var ingen risk att den skulle fastna i utsug eller liknande. men ajg frågade aldrig badhusets personal.
carolinqua skrev:åh coolt! har du bild?

vi ryggsäcksimmar på babysimmet ju och jag har funderat på att knyta sjal i vatten Man kanske får ha vattensjal? tänkte skaffa en sådan iallafall..
ryggsäcks simmar??

var simmar ni? när?
vi simmade i kungälv, sen bytte vi till lundby i gbg för vi bor där just nu men de omklädningsrummen är hemska så jag har bett om att få byta till lilla bommen eller kungälv igen..aquabarn.

jag menar inte ryggsäckssim.. ryggsim såklart :whut: ..verkligen dags att gå och lägga sig!
det går riktigt bra för han är ju van nu :tumup:
carolinqua skrev:vi simmade i kungälv, sen bytte vi till lundby i gbg för vi bor där just nu men de omklädningsrummen är hemska så jag har bett om att få byta till lilla bommen eller kungälv igen..aquabarn.

jag menar inte ryggsäckssim.. ryggsim såklart :whut: ..verkligen dags att gå och lägga sig!
det går riktigt bra för han är ju van nu :tumup:

jag fattar nog inte... du simmar på rygg? med honnom på magen?

han simmar på rygg? och du håller i honnom?

men var kommer sjalen in? jag fattar nog inte :oops:
Vi går den 3:e kursen.. vi simmar med honom på ryggen, han får hålla i (och han kan tom hålla i själv!) och vi får simma. Vi simmade en hel längd sist utan att han föll av!
Vi har också fått öva oss på att vi simmar på rygg och att han ligger på magen och håller i. Sen när han trillar får vi låta honom trilla i..

Vi (familjen alltså) simmar också tillsammans för att det är kul rätt så ofta.. och jag är rätt sugen på att åka till något varmt land och bada, så det är där sjalen kommer in! :D

Fast då kanske det är bättre med en kanga till ett varmt klimat..? Var hittar man sånt? har inte sett något ställe som säljer..fast jag har iofs inte letat så noggrannt heller eftersom jag inte tänkt på det tills nyss
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?