Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min kompis har nyss fött barn och till henne har jag gett en Moby wrap.
Vet ni något youtubeklipp där en bra knytning för trikåsjal finns? Gärna så enkel som möjligt!
Är den här bra?
http://www.youtube.com/watch?v=1-VHUEM6K0Q

Jag har sett någon annan knytning där en pappa knöt sin nyfödda och la i barnet efter att sjalen var knyten, det verkade kanske enklast?
Paul skrev:
carro83 skrev:Jag tyckte det va enklaste iaf! Och sen att man inte behöver knyta om och hålla på!
Ok! Nu har jag tipsat om klippet.
Måtte hon klara det! Hon fick inte till det med Manducan alls nämligen..
Håller tummar och tår att det ska funka! :tumup:
Hoppas hon får till det! Jag vill ju att sjalen kommer till användning. :D
Paul skrev:
Mosan skrev:Hoppas hon får till det! Jag vill ju att sjalen kommer till användning. :D
Hon har inte testat än.... Känner att jag inte riktigt kan tjata mer om det nu på ett tag. :( :wink:
Nej det förstår jag.
Jag har träffat några mammor på sista tiden som tittat avundsjukt på min sjal och sagt: Det där med sjal fick jag aldrig till, jag har en hemma.

Jag önskar jag varit där när deras bebisar var pyttiga och kunnat visa hur bra det är.
Mosan skrev:
Paul skrev:
Mosan skrev:Hoppas hon får till det! Jag vill ju att sjalen kommer till användning. :D
Hon har inte testat än.... Känner att jag inte riktigt kan tjata mer om det nu på ett tag. :( :wink:
Nej det förstår jag.
Jag har träffat några mammor på sista tiden som tittat avundsjukt på min sjal och sagt: Det där med sjal fick jag aldrig till, jag har en hemma.

Jag önskar jag varit där när deras bebisar var pyttiga och kunnat visa hur bra det är.

Eller hur! Själv hade jag ingen sjal i början, dock en Beco! :D Nu i efterhand känner jag att en trikåsjal vore ännu bättre och mysigare. Önskar att jag hade testat det. Får bli med nästa barn!
Känns liiite frustrerande om de inte får till det. :oops: Manducan fungerar ju tydligen inte heller.
Jag tänker på mammor på ÖF som släpar runt nyfödingar i armarna och blir handikappade så de får svårt att hantera det större barnet. Och trött i armarna blir de. Och bebisarna får sova i vagnen och hör ofta inte när bebisarna vaknar.
Och min vän har en större tjej som går på ÖF, så jag hoppas verkligen de får till det!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?