Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Molla
Eller som ngn annan skrev: har ni aparmar hela ganget eller??? :hmm:
Köpte en abc sele o tankte att nu ska jag val anda kunna bara pa ryggen och jo efter mycket jobb o bök gick det men det var ju nar omöjligt att na att knyta bak pa barnets rygg/rumpa. Fattar inte hur ni nar??? :roll:
Lyckas battre med ryggknytning om det ar Embla som ska upp men henne kan man ju instruera att hjalpa till lite...
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Jag räcker upp en hand ... högt upp ... och sällar mig till ap-skaran :wink: Inga såna problem här inte :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
Va? va e det du inte når?*fattar inte* jag e någ apmänniska jag också...
f.ö. kan man ju ha ABC med långa band å drar dem runt ett extra varv så slipper man problemet!
Användarens profilbild
Av Molla
Ehumm..
Har funderat pa detta nu o kommit fram till att det nog inte bara ar armlangden utan stelhet som gör det :roll:
Har problem med axlar o nacke sa jag tror det bidrar till rörelsebegransningen :?:
F.ö. gar det bra att knyta om hon sitter langt ner, medans högre upp pa ryggen gör det svarare.
Ar jag verkligen den enda med detta problem??
Användarens profilbild
Av sus
Molla skrev:Ehumm..
Har funderat pa detta nu o kommit fram till att det nog inte bara ar armlangden utan stelhet som gör det :roll:
Har problem med axlar o nacke sa jag tror det bidrar till rörelsebegransningen :?:
F.ö. gar det bra att knyta om hon sitter langt ner, medans högre upp pa ryggen gör det svarare.
Ar jag verkligen den enda med detta problem??
Nej du är inte ensam, min man kan inte heller göra några avanserade rörelser bakom ryggen (som att korsa banden på en Sutemi till exempel) och han har extremt långa armar, så långa att han har svårt att hitta skjortor och kostymer som räcker till. Men han är helt enkelt för stel
Användarens profilbild
Av AAaa
Min mamma kan inte bära med ergon på magen då hon inte når att knäppa på sin rygg, måste väl vara samma sak? Men jag tror mer på stelhet än på korta armar :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?