Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av honungsmarmelad
#8666871
miriel skrev:
honungsmarmelad skrev:
kristinek skrev:Kan inte se instruktionerna.

Har vart in och kollat förut, men då hade jag ingen ringsjal. Nu när jag har det är jag riktigt taggad!! :D
Inte jag heller.
Nu ska instruktionerna fungera igen, Vet inte riktigt varför den legat nere...tekniska problem...eller nått. :D
:vågen:

Ser ju toppen ut, mycket trevligare än andra ringsjalsanordningar. Tack!
#9115433
Tack för bilderna på hur man knyter japanskt. Nu måste jag inte slänga min ringsjal som jag hittills inte fått till alls och som bara skär in. På tre försök fick jag till en närmast perfekt japan och dottern hann inte ens bli ilsken av mitt fumlande som annars när jag försöker och ger upp med ringsjalen. Skojigt nog så fick jag till ungefär den där knytningen när jag lekte med en vanlig sjal när dottern var någon månad och hade henne i en vaggliknande position i den men fick aldrig till den igen.
#9388951
Det går fortfarande inte att se instruktionerna till att bära japanskt, själva sidan verkar som sagt ligga nere. Jag har googlat efter andra instruktioner på att bära japanskt men allt jag hittar länkar till denna samma sida som man som sagt inte kommer åt. Också lite tråkigt eftersom sidan här på sjalbarn är bokmärkt och ligger först och så funkar den inte.

Någon som sitter på en beskrivning eller som kan fota nya bilder så jag fattar helt och hållet? :heart:
Användarens profilbild
Av HPe
#9388954
jembe skrev:Det går fortfarande inte att se instruktionerna till att bära japanskt, själva sidan verkar som sagt ligga nere. Jag har googlat efter andra instruktioner på att bära japanskt men allt jag hittar länkar till denna samma sida som man som sagt inte kommer åt. Också lite tråkigt eftersom sidan här på sjalbarn är bokmärkt och ligger först och så funkar den inte.

Någon som sitter på en beskrivning eller som kan fota nya bilder så jag fattar helt och hållet? :heart:
Fast jag kan se dem. :hmm: Surfar på padda.
#9389802
Det va märkligt att ni kan se å inte jag fast jag försökt flera gånger tänkte jag... Kollade därför igen å nu kommer jag oxå åt sidan :vågen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?