Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annikar
#166559
Toppenbilder!
Måste genast testa igen :D
Användarens profilbild
Av miriel
#166604
Tack för alla positiva kommentarer och tips!
Vad glad jag blir. :rodna:

Ska se till att avsluta men det blir nog ett långtids projekt.

:D
Användarens profilbild
Av April
#166818
Jättefin bildserie!!!

:twisted: nu MÅSTE jag bara ha en Ringo Demin... hade ju lyckats förtränga den :roll:

Kram
Användarens profilbild
Av vovvemor
#166970
Åh, vad fint - vi bär i princip alltid så i ringisen, vad kul att få en bekräftelse att vi gjort "rätt". :D


(Vi får nöja oss med en sjal i taget bara, ooorättvist! :wink: :lol: )
Användarens profilbild
Av Blixa
#168170
Sedär, det finns hopp för Ringon att få stanna hos oss. Det såg jättemysigt ut på bilderna. Vi får testa i morgon...

Vilket jobb du lagt ner på bildserien!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#168774
Super bildserie! :app:

Passade på att testa i eftermiddags då K för en gångsskull faktiskt vill åka sjal och det var riktigt smidigt och det bästa av allt är nog att det bara är ett ben som ska meckas igenom sjalen och inte två vilket var väldigt trevligt då man har en tvååring på dryga 90cm som ska sitta i sjalen! :wink:

...synd bara att hon är för lång för att stoppa in huvudet under sjalen omifall hon somnar, då hade det ju varit perfekt! Ska hur som helst ha denna "knytning" i reserv då det blir dags för tågresande i påsk!
Användarens profilbild
Av miriel
#168832
April skrev: :twisted: nu MÅSTE jag bara ha en Ringo Demin... hade ju lyckats förtränga den :roll:

Kram

Visst är den snygg och jag kan intyga att den bara blir bättre å bättre ju mer man använder den.... :wink:
:twisted:
CrazyMagpie skrev:...bästa av allt är nog att det bara är ett ben som ska meckas igenom sjalen och inte två vilket var väldigt trevligt då man har en tvååring på dryga 90cm som ska sitta i sjalen! Wink

...synd bara att hon är för lång för att stoppa in huvudet under sjalen omifall hon somnar, då hade det ju varit perfekt!
Tack för applåderna! :D

Visst är det skönt med mindre trixande när man har långbenta barn. :D Vad det gäller sovande långa barn så brukar det fungera att stoppa in huvudet på Gentan under sjalen, men det kanske är bärarens läng det hänger på då...hm, får fundera på det....har letat bild på en sovande G men inte hittat nån...
Av Mirja
#170124
Vad fina bilder! Ska öva imorgon. Ibland har jag fått det att funka riktigt bra men som sagt behöva jag träna på japanskt "knytning".
Användarens profilbild
Av Ulrika
#170360
Åh, vill prova!!!!! Det ser ju urmysigt ut.

Jag skickade en länk på bildserien till min kompis som just är på väg till Japan med sin 1.5-åring. Hoppas det var ok.
__________________
Ulrika med Olle 5 år och Ellen 2 år
Användarens profilbild
Av miriel
#170386
Ulrika skrev: Jag skickade en länk på bildserien till min kompis som just är på väg till Japan med sin 1.5-åring. Hoppas det var ok.
Såklart den är ju till för det! :D Å det fungerar ju xtra bra att bära japanskt i Japan. :wink: :lol:


miriel skrev:...har letat bild på en sovande G men inte hittat nån...
Bild

Nu har jag hittat en bild på en sovande G (i den sjalen som är orange). i somras så var Gentan (runt 90 cm och vägde ca 15 kg) och det gick jättebra att få stöd för huvudet. Som Tyra å Knutsmamma skrev så sjunker de ju ihop lite när de sover.

Ber om ursäkt för sambons konstiga flin, endel kan inte se normala ut på kort...måste bara fåna sig för fotografen... :roll:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#170391
Tyras å Knuts mamma skrev:
miriel skrev: Visst är det skönt med mindre trixande när man har långbenta barn. :D Vad det gäller sovande långa barn så brukar det fungera att stoppa in huvudet på Gentan under sjalen, men det kanske är bärarens läng det hänger på då...hm, får fundera på det....har letat bild på en sovande G men inte hittat nån...
Fast A-K är sådär en decimeter längre än mig (alltså kring 185 cm), däremot sjunker ju barnet ihop när det somnar =når inte lika högt upp som i vaket tillstånd
Håller tummarna för att K sjunker ihop ordenligt då när det blir dags att bära henne sovandes igen! (DET var läääänge sedan sist!)

(skall erkänna att det på håret gick att få in hennes huvud då hon var vaken, men det hamnade så nära mitt nyckelben och satt fast så tight att varken hon eller jag ville ha det så! :wink: )
Användarens profilbild
Av miriel
#170397
CrazyMagpie skrev: (skall erkänna att det på håret gick att få in hennes huvud då hon var vaken, men det hamnade så nära mitt nyckelben och satt fast så tight att varken hon eller jag ville ha det så! :wink: )
Men vakna barn brukar nästan vara omöjliga att få fast huvudet på. (hur lät det där :lol: vad håller vi egentligen på med :lol: )

Ett tips är att lossa lite på sjalen när barnet somnat och "möblera" om lite. Bara man drar åt igen så man bär nära så avlastar det.

Mysigt och smidigt är det, så här sov de middag stora delar av vår fem veckors resa. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
#170744
[quote="miriel"][/quote]
Bild

Vilken fantastisk bild. Och hjortronet är bara FÖR snygg *kviiiiiiiid* :twisted:
Användarens profilbild
Av miriel
#170817
Buscilla skrev:
Vilken fantastisk bild. Och hjortronet är bara FÖR snygg *kviiiiiiiid* :twisted:
Visst är den! :D :twisted: Gillar den skarpt. :D
Användarens profilbild
Av Key
#174752
Åh! Tack för instruktiv bildsere. Måste prova igen - jag har inte blivit vän med att ha ringarna på ryggen, tycker att det är meckigt att relera men jag ser också att jag nog bör prova på andra axeln :hmm:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?