Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7714481
mari_tres skrev:
Blackbabe skrev:
Hmm är det tillåtet att väcka barnet för att testa ;) Det verkar ju rätt bra och jag är i valet och kvalet om jag ska köpa en ny ringsjal eller inte...
Man behöver alltid en till ringsjal :Hahaa:
*s* Nu har jag iallafall testat och det var verkligen ett jättebra sätt att bära på (så det får nog bli en ny stadigare ringsjal) :tumup:
#7835385
oooh! Jag och min ringsjal som inte alls är kompisar men dethär såg intressat ut, måste testa! ...och nu vaknar lillgrabben, ska testa omedelbart! :vågen:
#7835402
SaraLj skrev:oooh! Jag och min ringsjal som inte alls är kompisar men dethär såg intressat ut, måste testa! ...och nu vaknar lillgrabben, ska testa omedelbart! :vågen:
Funkade kanon! Varför har jag inte tänkt på att "vända" sjalen :-)
#7875587
Har testat detta nu när jag bär S. till förskolan eftersom hon har börjat vilja få promenera kortare bitar. Funkar kanon och hon trivs bättre än när jag bär henne vanligt!
Detta gör att vår ringis gått från att användas ungefär 1 gång om dagen vid matlagning till 3-4 gånger om dagen i lite längre stunder! (Och det har även lett till att S. själv hämtar ringsjalen och tycker att hon ska komma upp och gosa :loving: )

Jag tror vi behöver en ringsjal till... 8)
#8313025
Men vilket underbart enkelt och bra sätt att bära med ringsjalen! Tittade på tråden häromkvällen och dan därpå blev lillan tokledsen i vagnen på promenad långt hemifrån (isvindarnas fel tror jag). Ringsjalen ligger alltid under vagnen som nödlösning men har inte blivit använd på flera månader - nu tog jag upp den och provade japanskt. Fantastiskt! Så enkelt och smidigt och snabbt trots alla vinterkläder och att jag bara kollat lite på instruktionerna utan sjal och barn tillhands!
Tack! Känns så roligt att få ordentlig användning för ringsjalen! Den har mest fått vara reserv- och nödlösning.
#8313868
HoyaBella skrev:Men vilket underbart enkelt och bra sätt att bära med ringsjalen! Tittade på tråden häromkvällen och dan därpå blev lillan tokledsen i vagnen på promenad långt hemifrån (isvindarnas fel tror jag). Ringsjalen ligger alltid under vagnen som nödlösning men har inte blivit använd på flera månader - nu tog jag upp den och provade japanskt. Fantastiskt! Så enkelt och smidigt och snabbt trots alla vinterkläder och att jag bara kollat lite på instruktionerna utan sjal och barn tillhands!
Tack! Känns så roligt att få ordentlig användning för ringsjalen! Den har mest fått vara reserv- och nödlösning.
Kul att höra! :D
#8313925
HoyaBella skrev:Men vilket underbart enkelt och bra sätt att bära med ringsjalen! Tittade på tråden häromkvällen och dan därpå blev lillan tokledsen i vagnen på promenad långt hemifrån (isvindarnas fel tror jag). Ringsjalen ligger alltid under vagnen som nödlösning men har inte blivit använd på flera månader - nu tog jag upp den och provade japanskt. Fantastiskt! Så enkelt och smidigt och snabbt trots alla vinterkläder och att jag bara kollat lite på instruktionerna utan sjal och barn tillhands!
Tack! Känns så roligt att få ordentlig användning för ringsjalen! Den har mest fått vara reserv- och nödlösning.
Visst är det kul! :tumup:
Jag började också använda ringsjalen precis så, japanskt var helt rätt för oss.

Senare när tjejen blev större bar jag mer som "vanligt" och nu bär jag på ryggen om jag använder ringsjal.
#8504819
Jag älskar det här sättet att bära! Använde bara ringsjalen enstaka tillfällen förut, kanske mest för att känna att den inte köptes i onödan. Men nu använder jag den massor, exempelvis till och från bilen. Tack så mycket för instruktionerna!
#8596600
Känns stadigt och bra så länge lillen inte försöker dyka ned mot golvet. Jag får nog inse att ringsjal är för korta stunder när han inte vill krypa själv... Annars behöver jag mer tyg som håller fast.
#8632339
Kan inte se instruktionerna.

Har vart in och kollat förut, men då hade jag ingen ringsjal. Nu när jag har det är jag riktigt taggad!! :D
Av honungsmarmelad
#8664533
kristinek skrev:Kan inte se instruktionerna.

Har vart in och kollat förut, men då hade jag ingen ringsjal. Nu när jag har det är jag riktigt taggad!! :D
Inte jag heller.
#8666516
honungsmarmelad skrev:
kristinek skrev:Kan inte se instruktionerna.

Har vart in och kollat förut, men då hade jag ingen ringsjal. Nu när jag har det är jag riktigt taggad!! :D
Inte jag heller.
Nu ska instruktionerna fungera igen, Vet inte riktigt varför den legat nere...tekniska problem...eller nått. :D
#8666525
Ester skrev:skyndar mig att skicka dig en kram! :heart: julkortet kom idag...underbara ni...vi måste ses snart ju!

det ska vara ett kort på väg åt erat håll också
Kramar till er med, ser fram emot kortet! Håller med, dax att ses....hur kan tiden rusa iväg så fort? :siishah: :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?