Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
#174995
men hur katten gör ni för att inte ringarna ska bli obekväma mot ryggen? :hmm:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#174999
diddeldi skrev:men hur katten gör ni för att inte ringarna ska bli obekväma mot ryggen? :hmm:
Tycker inte att det är obekvämt alls :roll:. Jag har ringen nästan nere vid höften (i hullet ;-) ) och där sitter den bekvämt och bra. Känner inte av den nämvärt.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av diddeldi
#175006
Buscilla skrev:
diddeldi skrev:men hur katten gör ni för att inte ringarna ska bli obekväma mot ryggen? :hmm:
Tycker inte att det är obekvämt alls :roll:. Jag har ringen nästan nere vid höften (i hullet ;-) ) och där sitter den bekvämt och bra. Känner inte av den nämvärt.
/Cecilia
har inget hull :roll:
Användarens profilbild
Av Buscilla
#175356
diddeldi skrev:
Buscilla skrev:
diddeldi skrev:men hur katten gör ni för att inte ringarna ska bli obekväma mot ryggen? :hmm:
Tycker inte att det är obekvämt alls :roll:. Jag har ringen nästan nere vid höften (i hullet ;-) ) och där sitter den bekvämt och bra. Känner inte av den nämvärt.
/Cecilia
har inget hull :roll:
Det har iof sig inte jag heller ;-) men jag jobbar på det, säger hon och torkar bort kokos från 3:e delicatobollen :oops:
Testa att flytta ringarna åt det ena eller det andra hållet. Själv tycker jag att det japanska bärsättet är toppen.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av miriel
#175386
Buscilla skrev:
diddeldi skrev:
Buscilla skrev:
diddeldi skrev:men hur katten gör ni för att inte ringarna ska bli obekväma mot ryggen? :hmm:
Tycker inte att det är obekvämt alls :roll:. Jag har ringen nästan nere vid höften (i hullet ;-) ) och där sitter den bekvämt och bra. Känner inte av den nämvärt.
/Cecilia
har inget hull :roll:
Det har iof sig inte jag heller ;-) men jag jobbar på det, säger hon och torkar bort kokos från 3:e delicatobollen :oops:
Testa att flytta ringarna åt det ena eller det andra hållet. Själv tycker jag att det japanska bärsättet är toppen.
/Cecilia
Tänkte precis skriva det, att flytta ringarna lite alltså,(för hull har jag :wink: ). Sambon däremot är lite tanig och har inte klagat på ringarna, så det borde gå att få å fungera. Mycket är det ju som (med de flesta knytningar, selar å sjalar) att man får testa sig fram millimeter för millimeter ibland. :wink: Hoppas att det ska gå att få till, för smidigt är det och snabbt går det att få barnet "i å ur". :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
#175412
miriel skrev: Tänkte precis skriva det, att flytta ringarna lite alltså,(för hull har jag :wink: ). Sambon däremot är lite tanig och har inte klagat på ringarna, så det borde gå att få å fungera. Mycket är det ju som (med de flesta knytningar, selar å sjalar) att man får testa sig fram millimeter för millimeter ibland. :wink: Hoppas att det ska gå att få till, för smidigt är det och snabbt går det att få barnet "i å ur". :D
ok, ska testa lite till. både jag och magnus tyckte att det blev bekvämare över axeln men obekvämt vid ringarna... och så är ju atlas en vild bebis som försöker ta sig ur också :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av luxia
#175444
Jag vill bara tipsa om att det blir bra även med bärpåse i fleece under mysiga hemmastunder!
Av Marika
#175453
Jag brukar ta svansen och trycka upp under ringarna. Då skaver det inte.
Av Marika
#175464
Marika skrev:Jag brukar ta svansen och trycka upp under ringarna. Då skaver det inte.
Hur låter detta för en utomstående???? Men ni fattar eller hur!?
Användarens profilbild
Av Buscilla
#175529
Marika skrev:
Marika skrev:Jag brukar ta svansen och trycka upp under ringarna. Då skaver det inte.
Hur låter detta för en utomstående???? Men ni fattar eller hur!?
:lol: :lol: :lol:.
Det är en av förmånerna med att tillhöra Familjen...;-)
Användarens profilbild
Av miriel
#175531
Buscilla skrev:
Marika skrev:
Marika skrev:Jag brukar ta svansen och trycka upp under ringarna. Då skaver det inte.
Hur låter detta för en utomstående???? Men ni fattar eller hur!?
:lol: :lol: :lol:.
Det är en av förmånerna med att tillhöra Familjen...;-)
:lol: :lol: :lol:

Det finns enhel del som ingen av oss "inom familjen" reagerar på men som låter väldigt skumt i andras öron!
Användarens profilbild
Av Blixa
#177259
miriel skrev:
Buscilla skrev:
Marika skrev:
Marika skrev:Jag brukar ta svansen och trycka upp under ringarna. Då skaver det inte.
Hur låter detta för en utomstående???? Men ni fattar eller hur!?
:lol: :lol: :lol:.
Det är en av förmånerna med att tillhöra Familjen...;-)
:lol: :lol: :lol:

Det finns enhel del som ingen av oss "inom familjen" reagerar på men som låter väldigt skumt i andras öron!
:iagree: :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Summer
#177329
Jag undrar om man behöver en längre ring-sjal för att bära japanskt? Ja alltså går det åt mer tyg? :mitvit:
Användarens profilbild
Av miriel
#177344
Summer skrev:Jag undrar om man behöver en längre ring-sjal för att bära japanskt? Ja alltså går det åt mer tyg? :mitvit:
Inte vad jag märkt, det fungerar jättebra med den man brukar använda till vanlig bärning.

:D
Av Virre
#177373
Det är detta bärsättet som fått mig att inse att jag måste ha en ringsjal också. :twisted:
Tack TS! :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?