Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#462041
miriel skrev: Ska skriva till text så fort jag hinner, det blir nog lite varje kväll, kanske :oops: ....hoppas endast bilder kan vara till lite nytta för nån. :D

HÄR FINNS NU "Att bära japanskt enligt Miriel och Ayumi"
Ja, inte blev det lite text varje kväll! :lol: Nu nästan ett år efter så har jag uppdaterat texten. Formatering och att snygga till sidan får jag väl ta tag i nästa år! :wink: :lol:

Kommentera gärna ev textändringar som behövs eller konstiga formuleringar, det finns säkert en massa stavfel oxå...

:D
Användarens profilbild
Av Linnea
#462056
jag tycker det ser jättefint ut miriel :D men hade du inte en orange också? fick den inte vara med :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
#462061
Linnea skrev:jag tycker det ser jättefint ut miriel :D men hade du inte en orange också? fick den inte vara med :wink:
Miriel har/har nog haft orange, grön och denimvariant av Ringo om jag inte missminner mig....... minst:D
Användarens profilbild
Av Ingetora
#493690
Tack snälla Miriel för att du puffar upp tråden igen! Förra vintern var ringsjal inte aktuellt för oss mer än korta stunder hemma, så jag har nog inte lagt detta på minnet.

Numer vägrar Signe tyvärr långsjal så det är ringsjal som gäller. Testade just och det är ju underbart! Mycket mer bekvämt än det "vanliga" sättet och fickan på Ringon blir så mycket mer funktionell när den hänger ner på höften som en väska istället för mitt framför mig.

Signe gillade det också och bara njöt, händer inte ofta numer. Det enda trista var att hon trodde hon skulle få följa med mig till jobbet. :cry: Vi älskar japanskt! :lol: (Hur låter _det_ egentligen? :wink: )
Användarens profilbild
Av Veronica
#493760
Oh kanoners! Jag har faktiskt undrat vad det innebar att bära japanskt. Nu ska det provas... men visst kräver det att man skaffar en Ringo egentligen, mitt hembygge har ju ingen fiffig ficka! :twisted:
Användarens profilbild
Av LisaMarie
#679076
Jättebra bildserie, det där måste jag testa. Jag tycker att ringsjalen har varit lite svår att bära i mer än korta stunder, men du får det att se så enkelt och smidigt ut!

Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av zero.sara
#731361
Snygg bildserie :tumsup: testar med sjalen sen
Användarens profilbild
Av glis
#1122047
Jasså det är DÄRFÖR man behöver en ringsjal! Jättebra beskrivning, skall komma ihåg det när kisen blivit lite större.
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1122481
Funkar super att bära så här (bara man inte har för lång svans på sjalen....) :wink:
Användarens profilbild
Av miriel
#1125592
Kul att den här tråden kommer till nytta med jämna mellanrum. :D Har planer på att fota om serien (när tid finns.... :roll: ).

:D
Användarens profilbild
Av samk
#1196440
Måste absolut testas! ....även om jag inte riktigt förstår vinsten mot "vanligt" bärsätt, mer än om det blir mindre belastning på axeln....
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#1196570
Kan även tillägga att jag tycker att den här knytningen funkar lika bra med kortsjal som med ringsjal! :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
#1197360
samk skrev:Måste absolut testas! ....även om jag inte riktigt förstår vinsten mot "vanligt" bärsätt, mer än om det blir mindre belastning på axeln....
Barnet kan inte göra "spiken" ur sjalen eftersom sjalen är mellan benen istället för bara rumpan. Var det sätt som kändes säkrast när J var mindre och helt plötsligt blev spikrak i sjalen :P
Användarens profilbild
Av jennychangala
#1435468
Testade precis att bära japanskt med vår zambiska kortsjal och det är så perfekt! Hon sitter som gjuten! I och för sig har hon inte klagat vilken knytning jag än fått för mig att göra, hon älskar att bli sjalad. Nu somnade hon japanskt....

Vilken snygg bärsele du har på din blogg Miriel. Den går inte att hyra till stundande bröllop? Eller hur kan jag sy en själv?

/Jenny
Användarens profilbild
Av jennychangala
#1435470
Testade precis att bära japanskt med vår zambiska kortsjal och det är så perfekt! Hon sitter som gjuten! I och för sig har hon inte klagat vilken knytning jag än fått för mig att göra, hon älskar att bli sjalad. Nu somnade hon japanskt....

Vilken snygg bärsele du har på din blogg Miriel. Den går inte att hyra till stundande bröllop? Eller hur kan jag sy en själv?

/Jenny
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?