Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#165750
Häftigt med sjal som byter färg! Det är väl det som kallas för drömsjalen, byter färg efter ens humör? :lol:

Bra med lite bilder på den där suveräna knytningen så här i overalltider.
Tack,tack! :D
Av Aelia
#165751
Fina bilder, och rolig att det är 3 olika sjalar :lol:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
#165752
*fniss* snyggt färgbyte på sjalen där :lol:

Närå, ser mycket bra ut :) Bilderna säger mycket.
Användarens profilbild
Av miriel
#165756
Ang antal sjalar: Ska man inte gå igenom sjalgarderoben och visa allt man har? :wink:

Aelia: Det är bara två sjalar, ivarjefall än sålänge, vem vet jag kanske tar om nån bild med den hjortron jag oxå har, tycker du det behövs? :lol: :wink:
Av Aelia
#165764
miriel skrev:Ang antal sjalar: Ska man inte gå igenom sjalgarderoben och visa allt man har? :wink:

Aelia: Det är bara två sjalar, ivarjefall än sålänge, vem vet jag kanske tar om nån bild med den hjortron jag oxå har, tycker du det behövs? :lol: :wink:
Oj, var det, tittade på barnet :wink:
Självklart behövs det en till, som du sa man måste ju få visa alla :wink:
Användarens profilbild
Av Mi
#165765
Mammahjärtat smälter när man ser en sån bild som den sista.. :loving:

(Borde finnas en smiley som smälter...)
Användarens profilbild
Av frida
#165792
Jättebra! Roligt med "felbild" och gillar bild 12 med uppviket :) Och självklart ska Hjortron vara med, kan du inte ta med nån av actionbilderna från Japan? (typ "praktiskt på shinkansen" (stavas?)
Användarens profilbild
Av mammahappy
#165841
Ah vad kul att äntligen få se en bildserie på det!
Får ta å prova nån dag tror jag!
Användarens profilbild
Av jazoo
#165971
Ser mycket mycke bra ut! Behövs inte mycket text heller, bilderna är rätt självinstruerande. Kanske kan man ha texten för att tex tala om varför man ska göra det ena eller andra - typ sprid ut tyget på axeln så blir det bekvämare.... Annars är det klockrent tycker jag!

Och Alice hälsar att hon tyckte jättemycket om att åka japanskt med dig! Men hon blev nog lite uttröttad av allt knytande upp och ned, så hon sov gott inatt!
Användarens profilbild
Av buebo
#165980
Jättebra bildserie,måste provas nån dag.
Användarens profilbild
Av Nova
#165984
:tumup:
Användarens profilbild
Av jag71
#166156
MEr än bra!!!! Får väl ge mig i lag med ringsjalarna igen (inte min favorit just nu) och prova! Fast jag väntar nog tills tvillingarna kommit, det ser ut som om det är bästa "sitter på båda dem två små" när man bär så där! :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#166166
Superbra bildserie!

Jättekul med skiftningen i färg... :wink:

Och, jag känner igen den sista bilden från lååååång tid tillbaks!
Tack tack för instruktionen, det ser så lätt ut när du bär Ayumi. Alltså inte tungt!
Användarens profilbild
Av Buscilla
#166241
*klappar händerna av iver*... tusen tusen tack Miriel (jag höll knappt på att känna igen dig med din nya Avatar ;-) ) för din braiga bildserie.... Den är ju toppen :tumsup:. Kan du inte skicka in den till Sjalbarns startsida????

Har fortfarande inte hunnit (eller det glömdes liksom bort :oops: )att testa...men nu blev jag så rackarns inspirerad att jag ska göra det så fort Sturebror vaknar.

/Cecilia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?