Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Storebror bars bara tom 4 månader och jag bar honom tom 2,5 år så jag tycker jag borde ha koll... men jag får inte riktigt till huvudstödet på lillasyster i omslutet kryss på magen. Det går att bära i knytningen jag gör men "axelbandet"/"gardinen" blir för lös över huvudet när jag vill ha det som extra stöd. Tips?
EmmaMaria skrev:Jag använder vävd sjal. Jag hittade ett tips på en annan sida sen: att sprida ut vingarna på en gång, inte knyta först och sprida sen. Era tips ska jag också testa!
Ja, med vävd måste man nästan det, eller även där, tvista den som är för lös ett halvt varv, fungerar också bra tycker jag.
Jag hoppar in här lite och lånar tråden. :wink: När ni bär nyfödda (eller mycket små småttingar) i vävd, knyter ni då med vanligt omslutet kryss som man också har till större barn, eller kör ni med "trikåsjalknytning" (om det ens går med vävd?)?
Auroratiger skrev:Jag hoppar in här lite och lånar tråden. :wink: När ni bär nyfödda (eller mycket små småttingar) i vävd, knyter ni då med vanligt omslutet kryss som man också har till större barn, eller kör ni med "trikåsjalknytning" (om det ens går med vävd?)?
Jag körde vanlig omslutet för vävd. Trikåknytning går ju, men det blir inte så bra tycker jag.
Auroratiger skrev:Jag hoppar in här lite och lånar tråden. :wink: När ni bär nyfödda (eller mycket små småttingar) i vävd, knyter ni då med vanligt omslutet kryss som man också har till större barn, eller kör ni med "trikåsjalknytning" (om det ens går med vävd?)?
4-månaders grabben somnar lättast i trikåsjalknytningen, så den används stundtals här hemma.
Jag har använt vanligt omslutet kryss med bägge barnen. Ibland dubbelt kryss. När storebror inte var pyttis längre använde jag trikåsjalsknytningen ibland.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?