Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Jag grunnar ju fortfarande lite på hur man gör när man har små barn i en omsluten knytning och har benen inne. Nu laddade jag ner en pdf-fil med knytintstruktioner på den nya sjalen Tricot slen (från Stellaris), och där visades x-omslut med benen inne. Det såg väldigt smart ut, först satt ju barnet i en påse och sen kom korset utanpå. Är inte detta lättare än att göra x-omslut 2 och ha benen inne? Fast då kan man ju inte plocka ur och i barnet så lätt eller?
Användarens profilbild
Av Suskiv
För min del skulle det gå på ett ut. Jag knyter nästan alltid om sjalen även i X-omslut2. Tycker nämligen inte dte blir lika bra andra gången man stoppar ner barnet i samma knytning.
Användarens profilbild
Av Helena
Suskiv skrev:För min del skulle det gå på ett ut. Jag knyter nästan alltid om sjalen även i X-omslut2. Tycker nämligen inte dte blir lika bra andra gången man stoppar ner barnet i samma knytning.
Hur gjorde du då när du hade Torkels ben helt inne i sjalen? Jag hade velat stoppa i och ur Miles ur sjalen, men jag lyckades inte förrän jag nästan slutat använda babybundlern. Ofta ammar man ju också när man tagit ur barnet och då trasslade sig babybundlern så hemskt, att det gick snabbare att knyta om, än att försöka reda ut var jag skulle stoppa i barnet.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Jag satte honom bara i krysset i X-omlsut2 och sen drog jag smokingbältet så att det gick från under fötterna uppså högtdet gick. hug-a-buben var i smalaste laget.

Om vår dator inte hade kraschat så hade jag kunnat ladda upp en bild där man ser hur jag bär torkel med fötterna innanför.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?