Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Malla
Jag har problem när jag ska knyta omslutet kryss på ryggen. Hur får jag krysstyget att lägga sig över bebisens axel? För mig hamnar kanten alltid under hennes arm och då kan ju bebis ramla ur. :cry:
Jag liksom kastar/svingar tyget över min axel, men på nåt vis så hamnar det inte rätt då. Finns det några knep?
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag förstår inte riktigt hur du menar, men vi kan ju kolla på det på fredag :D
Användarens profilbild
Av Malla
Ja det gör vi! :D
Användarens profilbild
Av Cheyenne
Åh jag har precis samma problem. Jag tror mitt problem beror på att Isak hamnar alltför högt upp och dessutom viftar med armarna uppe i mitt hår, men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det? :?
Användarens profilbild
Av Linnea
jag gör som ANso på knytinstruktionerna härinne å det brukar funka, men å andra sidan låter jag oftast Lovas armar vara utanför eftersom hon annars knökar ut dem ändå & då blir sjalen för lös under armarna istället :roll:
Det låter ju annars toppen att få lite man-to-man hjälp :wink:
Användarens profilbild
Av Malla
Cheyenne skrev:Åh jag har precis samma problem. Jag tror mitt problem beror på att Isak hamnar alltför högt upp och dessutom viftar med armarna uppe i mitt hår, men jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det? :?
Ja just det. Hon flaxar med armarna i min nacke. Kanske ska prova med henne lite längre då. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?