Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hallon
Ja alltså, hur lyckas man få bäbis högre upp på ryggen? Jag brukar knyta ryggsäck eller SHBC, men S hänger ju så åt sidan för att se runt min axel istället för över axeln! KAN man ha honom högre upp och ändå ha sjalen knuten runt midjan? Eller hur gör ni med era nyfikna barn?
En annan rolig grej han har börjat med, som ser fullständigt livsfarlig ut, är att luta sig bakåt så långt det går. Tittar på stjärnorna, typ. :shock: Vad gör man? :roll:
Av Sofie
Testa en högt knuten ryggsäck m tibetanskt avslut?
Av Sofie
Stjärnskådningen har jag ingen lösning på :lol:
Av MariaKB
Knyter en vrikkesikker med armarna utanför, då sitter han högt och tryggt. Men sådär jättebekväm är den inte eftersom den inte går runt midjan.

edit: fast SHBC är kanske vrikkesikkern?
Användarens profilbild
Av nakum
Nu knyter jag bara ryggsäck och har kanske ingen jätteerfarenhet på ämnet.. Men Thor kom alltid långt ner eller halkade ner rätt fort efter att jag knutit förut. Men nu har jag börjat med att, när jag fört båda sjaländarna över axeln, över honom och fram igen, att jag drar åt samtidigt som jag studsar litegrann. Lätt framåtböjd är jag nog också, så att han skumpar upp lite. Låter kanske värre än vad det är, för det enda som händer är att han åker upp en bit, egentligen inte så skumpigt eller studsigt. :lol:
Men då hamnar han sådär högt och bra, så han ser över min axel. Men det är inte alltid han tittar över axeln för det. :wink:
Användarens profilbild
Av Hallon
MariaKB skrev:Knyter en vrikkesikker med armarna utanför, då sitter han högt och tryggt. Men sådär jättebekväm är den inte eftersom den inte går runt midjan.

edit: fast SHBC är kanske vrikkesikkern?
Nej, den SHBC jag gör har ett varv runt midjan också. Jag vet inte om jag vill bära 10kg med bara axlar/bröstkorg :hmm:
Användarens profilbild
Av Hallon
nakum skrev:Nu knyter jag bara ryggsäck och har kanske ingen jätteerfarenhet på ämnet.. Men Thor kom alltid långt ner eller halkade ner rätt fort efter att jag knutit förut. Men nu har jag börjat med att, när jag fört båda sjaländarna över axeln, över honom och fram igen, att jag drar åt samtidigt som jag studsar litegrann. Lätt framåtböjd är jag nog också, så att han skumpar upp lite. Låter kanske värre än vad det är, för det enda som händer är att han åker upp en bit, egentligen inte så skumpigt eller studsigt. :lol:
Men då hamnar han sådär högt och bra, så han ser över min axel. Men det är inte alltid han tittar över axeln för det. :wink:
Måste testa imorgon! :)
Användarens profilbild
Av Hallon
Sofie skrev:Stjärnskådningen har jag ingen lösning på :lol:
Ursäkta, men har du något slags span på mina tråda, Sophie? 8) Det är alltid du som svarar först!
Av Sofie
Hallon skrev:
Sofie skrev:Stjärnskådningen har jag ingen lösning på :lol:
Ursäkta, men har du något slags span på mina tråda, Sophie? 8) Det är alltid du som svarar först!
:lol: nej, liggammar och har gruvligt tråkigt... F vill nästan inte amma på dagen utom i tyst sovrum eller om hon får ro i sjalen :-/ strulig ålder tror jag.

Mitt svar var väl dessutom inte så hjälpsamt, jag läste "inte runt midjan" :roll:
Användarens profilbild
Av Hallon
Nu har vi provat ryggsäck med tibetanskt avslut. Jag plockade svarta vinbär och S plockade äppelkart... så nog kom han högt tillräckligt! Och det var helt OK att bära utan "bälte", i alla fall en kort stund.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?