Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindiwe
Fast jag vet inte om det såg så skönt ut med det smala bandet som blev bakom barnets rygg och så skulle jag nog ha brett ut sjalen mer över axlarna. Jag brukar sätta upp N som vanligt i ringsjalen och sedan snurra bak henne, tycker inte det känns att det belastar ryggen snett lika mycket när man bär på ryggen.
Användarens profilbild
Av Clärchen
Lindiwe skrev:Fast jag vet inte om det såg så skönt ut med det smala bandet som blev bakom barnets rygg och så skulle jag nog ha brett ut sjalen mer över axlarna. Jag brukar sätta upp N som vanligt i ringsjalen och sedan snurra bak henne, tycker inte det känns att det belastar ryggen snett lika mycket när man bär på ryggen.
:iagree: Hade inte ljud på men barnet såg inte alltför lyckligt ut. :?
Av Lillblomma
Clärchen skrev: :iagree: Hade inte ljud på men barnet såg inte alltför lyckligt ut. :?
Måste ju ha varit mammans hemska "mask"! VARFÖR gör man så??!?! Visar upp sina barn men inte sig själv? Helt obegripligt tycker jag. Mina tjejer hade varit livrädda om jag satt på mig en sån och sen försökt knyta upp dom! Eller, inte nu då kanske, men när de var små...

//A
Användarens profilbild
Av SaraLj
Lillblomma skrev:
Måste ju ha varit mammans hemska "mask"! VARFÖR gör man så??!?! Visar upp sina barn men inte sig själv? Helt obegripligt tycker jag. Mina tjejer hade varit livrädda om jag satt på mig en sån och sen försökt knyta upp dom! Eller, inte nu då kanske, men när de var små...

//A
Min stora kille hade antagligen dött av skräck och jag satt på mig något liknande...

Nu när jag har testat så har jag förstås brett ut "bandet" och inte haft det i en knöl under armarna. :tumup: Det var bra men det kräver ganska stora ringar som det går lätt att trä. Och så tog det lite lång tid (ung. som ett ryggknyt med vanlig sjal) men står jag utan "vanlig" långsjal och måste bära lite längre så kommer jag nog att göra såhär.

Jag bär också mycket i bärpåse på ryggen och jag håller med om att det inte känns som om man har hela vikten på ena axeln när man bär på ryggen men det blir lite instabilt om man vill springa eller gå fort i teräng.
Användarens profilbild
Av SaraLj
Enid skrev:Aldrig så men jag har burit i ryggsäck i ringsjal med ringarna under barnets rumpa :tumup:
Det borde ju gå snabbare! Ska testa det också! :tumup: Tror att jag fattar hur du menar.... Men ibland när jag står där med sjalen så blir jag lite dum i huvudet så vi får se om jag får till det. :whut:
Användarens profilbild
Av jazoo
Konstigt att ha mask på sig själv, men inte barnen, eller?
Men sötaste storasyster som kom med bok för att trösta lillebror :loving:
Användarens profilbild
Av homeinheart
jazoo skrev:Konstigt att ha mask på sig själv, men inte barnen, eller?
Men sötaste storasyster som kom med bok för att trösta lillebror :loving:
:hmm: Stora syster var underbart. Bebis ben ser ute inte så bra där.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?