Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
Varför får jag inte till det med min sjal för?? har en gauze :evil: :( jag vill ju sååå gärna bära i sjal, har lyckats kanske 2-3ggr att få till det bra av kanske 10försök. nu försökte jag att knyta nyss då jag skulle dammsuga och tänkte skit bra då bruttan har magknip å slänga upp i sjal.. fick inte till det hon blev sittande snett, försökte rätta till men då skulle jag bli tvungen att knyta om helt, blev för löst, hon såg inte alls mysig ut när hon va där i hon blev så konstig me sitt huvud, antagligen vill hon inte sitta fast med sitt huve då hon vill se sig omkring, men hon är inte tillräckligt stark i nacken för att slippa ha huvet fast...morr knorr.. slutade med att jag tog fram manducan :loving: och där satt hon ju bra... Men kan ändå inte slappna av och känna att jag kan böja mig ner med henne i utan att känna att hon åker bak med huvet lite... :rodna:
Användarens profilbild
Av Sarai
Hmm, hur knyter du? Knyter du omslutet kryss kan du rulla övre fållen på midjebältet (men se till att tyget ändå täcker nacke till knäveck). På det sättet får de mer stöd i nacken, även om huvudet inte är under något av axelbanden. Ett annat tips för att få det lagom tajt är att när du har korsat bakom ryggen, ta tag i axelbanden, dra uppåt och hoppa lite, innan du drar ner ändarna framför dig och korsar under hennes rumpa, drar under hennes ben och sedan knyter runt din midja.
Jag tror inte att det är någon fara om huvudet rör sig lite när du rör sig, så länge det inte slänger okontrollerat. Det är ju så de tränar sig på att parrera. Jag vill minnas att jag vid den åldern inte höll i huvudet hela tiden, bara när jag skulle böja mig ner. Mina barn har inte heller gillat att sitta fast med huvudet när det har varit vakna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?