Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
Bild

Såg att ni diskuterat det här bärsättet under en annan rubrik. Undras hur man får i barnet då, går ju knappast göra själv? Ibland undrar jag vad trikåsjaletillverkarna får sina ideer ifrån. Det finna väl inte ens några bärselar där man bär barnet så?

Miles som blivit buren sen han var rätt liten, skulle väl tycka jag var helknasig om jag satte i honom i sjalen sådär. Egentligen blir jag faktiskt arg, för hela poängen med att bära försvinner ju när man visar sådana knäppa sätt. Miles har ju skitstarka lårmuskler och klamrar sig fast vid mig, när jag bär honom utan sjal. Varför ska man bära på sådär tramsiga sätt där barnet inte kan luta sig mot bärarens kropp och mysa, och där det dessutom kommer bli tungt rätt snart. Blää :twisted: :twisted:
Senast redigerad av Helena den tis mar 15, 2005 10:40, redigerad totalt 2 gång.
Av Alexandra
Nä, och bära ryggrad mot ryggrad :shock: kan ju inte vara bekvämt, varken för barnet eller bäraren.
Fattar överhuvudtaget inte varför man skall bära så, vilken ide!
Användarens profilbild
Av Suskiv
Reagerade på samma sätt när jag såg bilden. Varför bära på det sättet. Kan inte vara bekvämt för varken bärare eller barn. Kan ju inte ens vara nödvändigt.
Man kan ju hoppas på att bilden är felritad. :?
Användarens profilbild
Av Helena
Jag menar finns det barn som frågar efter att bli burna sådär. En del verkar ju gilla att bli burna framåtvänt och därför finns det ju sådana knytsätt. Men det här är ju inget normalt sätt att bära ett barn på. Farligt dessutom ifall solen steker, de kan ju bli totalt brända i ansiktet, och man har ju ingen koll alls.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?