Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sarai
Måste puffar mig själv lite. :-) jag testade med min 4 månader och det var ju otroligt bekvämt! Funkar alltså så fort barnet kan hålla huvudet själv.
Av Enid
Ja, det är en toppenknytning, min favorit också! Men jag sätter knuten på bröstkorgen istället för på magen.
Användarens profilbild
Av Sarai
Apelsin skrev:antingen fårt jag ordna en egen bebis eller låna din lite sara, detta vill jag testa.
För min del är han tillgänglig vid första bästa tillfälle, även om han själv då och då får för sig att främlingar är farliga. Jag ska ta med sjalen nästa gång vi ses. Du tror inte din lille buse vill? Jag har burit E så här också.
Användarens profilbild
Av Sarai
Enid skrev:Ja, det är en toppenknytning, min favorit också! Men jag sätter knuten på bröstkorgen istället för på magen.
Jag tycker att knuten på magen faktiskt tar ner lite av tyngden på höfterna. Men då sitter barnet långt ner, praktiskt taget på min rumpa.
Av Enid
Sarai skrev:
Enid skrev:Ja, det är en toppenknytning, min favorit också! Men jag sätter knuten på bröstkorgen istället för på magen.
Jag tycker att knuten på magen faktiskt tar ner lite av tyngden på höfterna. Men då sitter barnet långt ner, praktiskt taget på min rumpa.
Jo, det är därför jag vill ha upp knuten ;) , jag har besvär med höfterna.
Användarens profilbild
Av Sarai
Enid skrev:
Sarai skrev:
Jo, det är därför jag vill ha upp knuten ;) , jag har besvär med höfterna.
Aha, men vad bra att du hittat ett sätt som passar dig.
Användarens profilbild
Av Sarai
pulibus skrev:Tack för tipset! Provade denna idag, underbart och lätt. Bästa Torso-knytningen jag testat! :vågen:
kul!
Användarens profilbild
Av Mosan
Den verkar bra men jag har ingen så kort sjal!
Användarens profilbild
Av Sarai
Mosan skrev:Den verkar bra men jag har ingen så kort sjal!
har du någon 3 meterssjal? Jag knyter på ändarna, det skulle faktiskt bli lite lättare med lite svansar.
Användarens profilbild
Av Mosan
Sarai skrev:
Mosan skrev:Den verkar bra men jag har ingen så kort sjal!
har du någon 3 meterssjal? Jag knyter på ändarna, det skulle faktiskt bli lite lättare med lite svansar.
Nej jag har bara långa sjalar, åt 5 metershållet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?