Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamh
Jag tänkte att jag snart ska börja öva ryggknytning med en snart 8-månaders, men så kom jag på att hon blir ledsen bara man svänger henne lite från ena sidan till den andra framför sig. Att lyfta henne rakt upp funkar, men inga andra rörelser och att svinga upp henne på ryggen finns nog inte på kartan. Finns det fler barn som är sådana? Och hur gör man då, funkar det att snurra dem runt från höften som jag gjort med Manducan?
Användarens profilbild
Av mimpen
Jag brukade lägga sjalen i soffan, sätta i barnet, och sen hasa upp henne på ryggen. Att liksom fösa över från sidan går nu, men då tyckte jag att sjalen lätt korvade sig och var svår att få slät över ryggen på dem.
Användarens profilbild
Av Upia
Du kan sätta henne på höften och därifrån förflytta henne på ryggen. Jag brukar sätta Oliver på höger höft och bakom ryggen med vänster hand dra honom till mitten av ryggen. Svårt att förklara... :hmm:
När jag svingar så svingar jag oftast inte barnet, utan jag lyfter upp henne och svänger på mig själv likssom...är det begripligt? Då snurrar ju inte barnet, utan bara den som svingar. Tycker att sjalen blir så intrasslad annars :lol:
Nu har jag testat! fick upp henne genom att vrida från höften. Sen testade jag att svinga utan sjal och hon protesterade inte jättemycket.

Själva knytningen (ryggsäck) gick inte så bra. Nu pratar jag inte för lös (det blev den säkert det med) utan att jag drog sjalen under armarna när den skulle vara över och sedan hittade jag på att lägga in en knut efter det för att det satt så dåligt. :Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?