Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vad bra! jag tycker det är svårast att få sjalen över axlarna och sen ut äver barnets rygg. Vill gärna ha sjalen över mitt barns axlar. Men detta såg ju stadigt ut ändå! Och så hissade hon upp brösten lite :wink: ser både skönt och snyggt ut! Man får ju visa mer av sjalen även fram! Snygg sjal. Är den enfärgad? eller är det en (gissar okunnigt) en millefiori (finns de inte i sån grön färg med ngt mönster på?) :hmm:

Idag har jag knytit Vrikkesikker á la thowidas! :D dvs utan 1a knut fram, utan ta över axlarna som Thowida gör. (fast det blir ju neråt först och inte uppåt :roll: om nån fattar hur jag menar)
Oj var tvungen att gå in och ändra efter en koll på VS på youtube... :oops: sorry ang vrikkesikker, det är jag som brukar göra knut innan jag tar sjalen under armarna, nu gjorde jag inte det. däremot avslutar jag som på tibetanskt för att samla ihop det tyg som bara går från axeln och ner under armhålan (om nu nån blev klokare)
Användarens profilbild
Av ach73
Ser ju så enkelt å smidigt ut....
Men jag måste ha nå fel på mina armar, för jag kan inte trixa till tyget under rumpan så där bra :hmm:
Bara att inse att sjal inte är nåt för mig...
Användarens profilbild
Av Plommis
Det såg lätt och smidigt ut... eller...? :hmm:
Är det kanske en bra nybörjarknytning för en stackare som aldrig kommer till skott med att testa ryggknyt?
Användarens profilbild
Av Plommis
thowida skrev:
Plommis skrev:Det såg lätt och smidigt ut... eller...? :hmm:
Är det kanske en bra nybörjarknytning för en stackare som aldrig kommer till skott med att testa ryggknyt?
ja det tycker jag men shbc är ju allra simplast i början.
http://www.youtube.com/watch?v=C5MSDf8UkJc

:tumup: Åh, tack snälla för tipset, thowida!
Jag har ju lovat mig själv att lära mig när jag lyckas få en Indio att flytta hit.... och nu är den här så....
Användarens profilbild
Av Plommis
Plommis skrev:
thowida skrev:
Plommis skrev:Det såg lätt och smidigt ut... eller...? :hmm:
ja det tycker jag men shbc är ju allra simplast i början.
http://www.youtube.com/watch?v=C5MSDf8UkJc

:tumup: Åh, tack snälla för tipset, thowida!
Jag har ju lovat mig själv att lära mig när jag lyckas få en Indio att flytta hit.... och nu är den här så....
Nu kapar jag tråden helt fräckt...
Jag testade shbc...men fy 17 vad knepigt det var... Allt blev helt fel, kändes det som, och i vilken höjd ska bebisen egentligen sitta?
Tips, snälla söta sjalproffs!!!! :gaah:
Användarens profilbild
Av Plommis
thowida skrev:Ganska högt upp tycker jag.. Du får ju komma hit så får jag visa.. :tumup:
Det gör jag så gärna! Om inte annat till hösten när jag ska plugga i Linköping ... :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?