- tor feb 24, 2005 13:36
Hej alla!
Ska närsomhelst föda mitt barn, och packar bb-väskan med min Babybundler och knytinstruktioner
. Skrev ut en instruktion för Omsluten kryss II från sjalar.nu. Där står att den kan användas från 2 veckor, men man kan ha den från nyfödd, se instruktion står det. Men det står inget om det.... Knytningen verkar så lätt att använda, så jag vill gärna använda den, nån som kan förklara hur man anpassar den till en helt nyfödd? Barnet i instruktionen sitter med huvudet utanför, jag antar att man helt enkelt drar upp så att barnet har hela kroppen innanför sjalen liksom?
Eller är det någon annan knytning ni tycker är "bäst" för nyfödd, jag vill gärna lära mig en och så använda den ett tag. Vagga vill jag helst inte testa eftersom många barn inte verkar gilla den!
Hälsningar Lena i v 39
Ska närsomhelst föda mitt barn, och packar bb-väskan med min Babybundler och knytinstruktioner

Eller är det någon annan knytning ni tycker är "bäst" för nyfödd, jag vill gärna lära mig en och så använda den ett tag. Vagga vill jag helst inte testa eftersom många barn inte verkar gilla den!
Hälsningar Lena i v 39