Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mica
Jag kom över en EasyCare. Den mäter 4,2 med raka ändar. Men jag har ingen aning om vad jag kan knyta med den. :? Den är för kort för min sedvanliga omslutetkryss2mage. Och den verkar för lång för tex höftkryss.

Knuten blir rätt tjock så där försvinner en del längd.

Man vad kan jag knyta, suck. Hjälp?
Jag är 172 cm med 38-40 i tröjstorlek.
Användarens profilbild
Av Eld77
Baskryss, dubbelt kryss, känguru, höftkryss med ett extra varv runt midjan, olika ryggsäcksvarianter eller kanske en dubbelringsjal?
Användarens profilbild
Av mica
Tack
Jag ska kolla upp och testa.

Annars kan man ju alltid sälja. :-)
Användarens profilbild
Av amöba
Dubbelt X är en jättebra knytning om man vill ta i och ur barnet flera ggr. Jag gör den ofta med min 4,6-meterssjal, men då får jag knyta ett extra varv runt magen eftersom jag inte vill ha lång svans. 4 m borde vara perfekt till den knytningen!
Användarens profilbild
Av mojsan
amöba skrev:Dubbelt X är en jättebra knytning om man vill ta i och ur barnet flera ggr. Jag gör den ofta med min 4,6-meterssjal, men då får jag knyta ett extra varv runt magen eftersom jag inte vill ha lång svans. 4 m borde vara perfekt till den knytningen!
...beror förståss på hur stor man är, jag gillar den oxå, men jag får inte mycket över på en 4,6m-sjal.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Dubbel-X är jättebra som basknytning på magen
Höft-X funkar nog den med, antingen med lite schysta svängande ändar eller ett extra varv runt magen. Kanon om man vill ha närheten och kontakten som man har med magknytningarna men har ett barn som är liiiite väl stort att ha mitt fram :wink:
Omslutet-x på ryggen-bekvämt på ryggen!
Ryggsäckar av olika slag
Användarens profilbild
Av Alven
Jag skulle nog använda den mest till dubbelkryss eller ryggknytningar... och till det är det ju en perfekt längd! (för mig i alla fall...)
Användarens profilbild
Av mica
Oj tack. Jag måste öva mer helt klart. Just nu går jag mest och kastar mörka blickar på Hav:en och muttrar om att sälja den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?