Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tofka
Okej, jag börjar lära mig hur jag ska få UPP pojken på ryggen, i både sjal och meitai. Jag sätter mig i soffan med honom på höften och så liksom skuffar jag runt honom till ryggen under min arm på något vis (men det är ett problem att jag är beroende av soffan, ute på stan går det ju inte :? ). När jag ska få ner honom sen går det ganska bra i sjalen, för när man knyter upp blir det en påse kvar som man kan flytta honom i och få runt honom till höften. Så det klarar jag utan soffa. Men från meitaien har jag inget bra sätt, utan måste sätta mig i soffan och knyta upp så han kan krypa ur själv. Det gör att jag inte vågar gå ut med honom på ryggen i meitaien, för jag måste ju kunna få ner honom på säkert sätt även utanför hemmet. Tips?
Användarens profilbild
Av noranora
Jag brukar lossa axelbanden, hålla på barnet och låta mei taien falla ner/bak (den sitter fortfarande fast i midjan). Sedan håller jag i henne och låter henne glida ner, framåt och under min arm. Svårt att förklara och det finns säkert bättre sätt, men så gör vi i alla fall :)
Användarens profilbild
Av idun83
noranora skrev:Jag brukar lossa axelbanden, hålla på barnet och låta mei taien falla ner/bak (den sitter fortfarande fast i midjan). Sedan håller jag i henne och låter henne glida ner, framåt och under min arm. Svårt att förklara och det finns säkert bättre sätt, men så gör vi i alla fall :)

Så gör jag med, fast med sjal och sele :D Har aldrig provat en MT men det borde ju vara samma princip som med en sele.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?