Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sapos
Nu måste jag se till att lära mig att knyta upp min lille på ryggen med sjal inte bara använda manducan. Så vill ha tips på den lättaste och smidigaste ryggknytningen! Har värk i kropp och ofta rätt stel i kroppen så ja någon lätt knytning är att föredra för min del :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Enklast och snabbast är vanlig ryggsäck tycker jag, förslagsvis med tibetanskt avslut. Dock är den ínte den skönaste knytningen...
Användarens profilbild
Av sapos
mari_tres skrev:Enklast och snabbast är vanlig ryggsäck tycker jag, förslagsvis med tibetanskt avslut. Dock är den ínte den skönaste knytningen...
tackar för snabbt svar :tumup: någon bra bildserie där det visas?
Användarens profilbild
Av mari_tres
anna m skrev:
mari_tres skrev:Youtubefilm inklusive svingen :tumup: http://www.youtube.com/watch?v=vHQay2iFHKk
Men inte knyter du ihop så? jag bara petar in ändarna... :roll:
Jag såg faktiskt inte klart hela till slutet :lol: Nej, jag brukar bara peta in ändarna jag med, tycker att knuten trycker obekvämt. Och har man en lite tjockare sjal så ser det ju lite lustigt ut också med knut :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?