Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Cotton Candy
Imorgon ska jag på redskapsgympa med min stora kille. :vågen:
Min man jobbar så jag måste ta med lillkillen på 10 mdr också. Eftersom jag behöver båda armarna till att hjälpa och skydda min stora klättreapa måste jag bära lillkillen. Har precis såld min Beco eftersom han inte trivdes i den :whut: och har bara en BabyBjörn och min Sino kvar i skåpet nu. Har aldrig använd Babybjörnen på honom och Sinon har jag inte använd sen 5 mdr tillbaks.... men GÅR det överhuvudtaget att bära en 10 mdrs i en Sino? Ska man knyta på ett annat sätt än när dom är små?

I värsta fall får jag ta Babybjörnen. Eller kolla om jag får ta med vagnen in i gympasalen *tveksamt*.
Användarens profilbild
Av Mirjam
Vad väger han? Jag bar min 10-månaders i sinon några enstaka gånger och det gick bra men han var ingen tungviktare direkt. Se bara till att knyta riktigt tajt! Det måste ju vara betydligt skönare än BB iallafall...
Han är ganska tung, 9.5 kilo. Knöt du sinon som vanligt då? Det handlar bara om 1 timme så jag klarar nog av att bära honom; det viktigaste är att det är bekvämt för honom.
Kan berätta att det gick JÄTTEBRA med Isaac i sjalen!! Han njöt att sitta nära mig igen och somnade ganska snabbt trots allt oljud kring oss. Bar honom 2 timmer och det kändes jättebra - inte alls tungt eller sladdigt som jag trodde. Vilken tur att jag inte tog BB istället! :o

Hade egentligen lagt sjalen på hyllan eftersom Isaac en period inte ville bäras :( men nu åker den absolut fram igen :heart: .
Användarens profilbild
Av Ester
det låter som att ni är redo för uppgradering till ergonomisk sele beco eller liknande - eller en vävd sjal 8)

underbart med bär-mys :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?