[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 111396
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Fler problem m ryggknyt... - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Får du ut tyget tillräckligt så att det blir en påse om rumpan? När du sätter i honom i sjalen på ryggen, kan du försöka stå lite mer upprätt, så att det blir lättare att komma åt hans ben och sprida ut tyget... om du förstår hur jag menar :?

Andra tips?

Kram
Användarens profilbild
Av April
Hmmm... Andra tips? ;-)

Kram
Av usamama
sorry misunderstood
Användarens profilbild
Av trollmamma
Med ryggsäck är det lätt att dem gör just det tar spjäl o drar sig uppåt !!

Jag har knutit som man knyter små barn bara under rumpan o inte korsat bak så man inte kan ta spjärn o den går att avsluta med Tibitansk-avslut oxå !!! Bild
Lycka till !!!
Användarens profilbild
Av Cayenne
Min man har iblend det problemet, men aldrig jag - med samma barn.

Jag har funderat lite på hur det kommer sig, men jag har barnets ben utmed sidorna på min rygg, alltsp regäl grodposition. Han har benen mer som bilden ovan.

JAg vet inte om det beror på att jag har smalare rygg än han, men när jag drog upp lillans ben på honom häromdagen, klättrade hon inte.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?