Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Titta under Knyta på första sidan. Där finns knytningen "Buddha" som är det sätt att bära framåtvänt som rekommenderas.
Av Buddhadharma
Jag får inte fram den länken... Den går ej att klicka på :-(
Av Buddhadharma
Är det bara jag som inte får fram vissa bilder?
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag kan se Buddha-knytningen under trikåsjal men inte under vävd långsjal. Tillvägagångssättet är dock detsamma, så kolla på trikåsjalsinstruktionerna!

Nu såg jag att själva knytningen inte fanns beskriven... Knytningen är en x-omslut 2, "ta på sjalen"-instruktionerna under trikåsjal. Gör den lite lösare än vanligt och sätt i bebisen enligt Buddhainstruktionerna.

Annars funkar det också att göra dubbelt kryss eller baskryss och sätta i bebisen med ansiktet framåt. Det man ska tänka på då är att dra ut tyget ordentlig under rumpan, helst ska det gå från knäveck till knäveck.

Det är tyngre att bära framåtvänt än mage mot mage eftersom barnet kommet lite längre ut från kroppen.
Senast redigerad av Eld77 den tor dec 22, 2005 10:51, redigerad totalt 1 gånger.
Av Buddhadharma
Webbläsare?! Hmmm vad gör man med en sån? :wink: Alltså jag har ingen aning faktiskt...

Ok! Tack för alla svar!

Ska kolla upp trikåsjalensinstruktion
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?