Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rödsammet
Bar en 8 månaders i kortsjal (bära barn) igår. Hon satt på höften och jag tror jag fick till knytningen helt ok.
Men efter ca 20 min började det göra ONT i ryggen! :cry:
Jag väntar ju på min egen bebis (7e mån nu) och blev lite orolig för att min rygg kommer vara för kass för att klara av de långrundor jag föreställt mig.... :problem: (Har i o f s tänkt mig långsjal, inte kortsjal, men ändå)
Nån som har nån tanke om detta?
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja alltså jag orkar inte bära längre än så med ringsjal/kortsjal. däremot med långsjal, mei tai eller sele kan jag bära nästan hur länge som helst :D

plus att man har tid att vänja sig också och träna upp musklerna, de är små och lätta i början som tur är :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
diddeldi skrev: plus att man har tid att vänja sig också och träna upp musklerna, de är små och lätta i början som tur är :wink:
Ja, det händer ju en del med vikten oftast på 8 månader :wink: Och kortsjalen snedbelastar ju, det är mycket skönare att bära upp vikten med båda axlarna, och bär man med långsjal dessutom så fördelas ju vikten över hela överkroppen på nåt sätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?