Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur ska jag få upp min 5 månaderstjej på ryggen i patapummen?

Hon sitter inte själv med stöd än så sofftricket blir svårt. Jag testade med kuddar bakom henne men hon liksom åmar sig runt på en gång då hon aldrig är still så hon kommer för "högt" upp för att ja ska kunna dra upp henne med axelbanden så det blir jättesvårt.

O att sätta henne på ryggen och föröska få upp ryggstycket är också svårt för jag får inte upp det över hennes rygg! Det fastanr under rumpan på henne. Får inte "ner" henne när jag humpar liksom...

Är så himla frustrerad!! :x :|

Några tips??
testa att sätta fast midjebältet på dig och ryggstycket vid din ena höft. Dätt barnet på höften. Ta på dig ena axelbandet. Humpa henne över på din rygg (luta dig samtidigt något framåt så hon inte ramlar bakåt). Ta på andra axelbandet. Krävs lite rörlighet i axlarna men för mig funkade detta bäst! Vad svårt det är att förklara i text!!
Tiz skrev:testa att sätta fast midjebältet på dig och ryggstycket vid din ena höft. Dätt barnet på höften. Ta på dig ena axelbandet. Humpa henne över på din rygg (luta dig samtidigt något framåt så hon inte ramlar bakåt). Ta på andra axelbandet. Krävs lite rörlighet i axlarna men för mig funkade detta bäst! Vad svårt det är att förklara i text!!

ahh bra tips! ska även nu testa o lossa axelbanden innan...de är ju jättetighta så d är väl därför de blir svårt o få över ryggstycket!
nää usch va svettigt o svååårt! stora tjejjen på 2 år funkade det att dra tag i bägge axelbanden o humpa ner henne men då höll hon själv fast sig runt min hals...vågar inte göra så med lilla...är rädd hon ska trilla!
har problem med kopieringsfunktionen på datan men om ni kollar youtube så fanns en jättesmart instruktionsvideo på svingning! sök på "calyx back carry"

undrar om man skulle kunna få till det det torde ju funka även om man har en patapumsele..?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?