Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Be-Linda
Jag skulle vilja bära som med ringsjal, men med knytning istället får ringar. Hur göra? Hur lång/kort sjal bör man använda? :hmm:
Användarens profilbild
Av Marion
Har du Hoppediz-häftet? Där finns det anvisningar. Man gör en glidande knut så att man kan reglera sjalen :).
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Aha!" Jo jag har det häftet men har inte bläddrat så noga bland knytningarna eftersom det mest är omslutet kryss som gäller här hemma! =)

Men kanontips! Ska kollas! :tumup:
Användarens profilbild
Av whoopsie01
mari_tres skrev:Här visas en knut man kan använda, som är reglerbar. Sedan sätter man i barnet som i en ringsjal.
Men åh, det var ju alldeles förträffligt enkelt. Jag sprang och hämtade min gamla BäraBarn-sjal, fixade knuten på ett kick och i med Miss M :app: :heart: Nu behöver jag inte orka fundera över om jag ska sätta i ringar eller ej!! Tack min vän =)
Av sjaltokan
mari_tres skrev:Här visas en knut man kan använda, som är reglerbar. Sedan sätter man i barnet som i en ringsjal.
Jag använder min bära barn sjal med glidknut, jag tycker det är skönare än ringsjal..

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?