Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av juliaanna
Har precis provat Vrikkesikker för första gången. Kändes ganska tungt men var mycket nöjd med att Edvin såg bra och var på gott humör. Nu undrar jag vad ni brukar göra om barnet somnar i Vrikkesikker. Måste jag byta knytning eller har ni något bra tips?
En annan fråga är finns det någon mer avlastande ryggknytning där barnet ser över axeln?
Av doc
juliaanna skrev:Har precis provat Vrikkesikker för första gången. Kändes ganska tungt men var mycket nöjd med att Edvin såg bra och var på gott humör. Nu undrar jag vad ni brukar göra om barnet somnar i Vrikkesikker. Måste jag byta knytning eller har ni något bra tips?
En annan fråga är finns det någon mer avlastande ryggknytning där barnet ser över axeln?

Är också nyfiken på det här med huvudet.
Användarens profilbild
Av Mia
Jag bar i ett par timmar i den knytningen idag och jag ar inte imonerad avlastningsmassigt.
testa omsluten ryggsack eller vad den heter istallet.
Av juliaanna
Menar du X-omslut rygg (typ) så är problemet att Edvin inte ser så bra i den knytningen. Sen har jag aldrig fått honom att sitta lika skönt på ryggen som på magen av någon anledning. Han börjar bli för stor för att jag ska kunna bära honom på magen nu så måste se mig om efter en annan lösning. Gav upp ryggknytningar för ett tag sen och köpte en patapum men det var inte riktigt vår grej. Är ju van vid sjalen som är mycket mer flexibel och ger bättre stöd.
Vet du någon ryggknytning där ett barn på nio månader kan se bra som ändå är avlastande?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?