Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av millan
:? Jag fick hem min Hip star sjal idag och vill prova den direkt, men vet inte hur man knyter den, kan någon hjälpa mig, köpte den begagnad...
och fick inte med några instruktioner...
Användarens profilbild
Av Aurian
Knytinstruktioner hittar du på bla på sjalbarn:s startsida och www.stjarnbarn.se (vet inte vad hip star är för sjal :? Är det en ringsjal?)

Ändring: Det är ju en ringsjal från StjärnBarn! Så klart :lol:
Av millan
är så irriterd, får det inte att fungera, ser ju kanonbra ut på alla bilder ang knytinstruktionerna, men när jag gör likadant och stoppar ner min bebis så ligger hon snett och vint med huvud och kropp, ungefär som att jag lagt i en säck potatis, :x

men har nu i irritationens hetta beställt en annan mjukare långsjal från minimundus, jag SKA bara få det att fungera och bära henne i någon av dom :P
Användarens profilbild
Av melles mamma
millan skrev:är så irriterd, får det inte att fungera, ser ju kanonbra ut på alla bilder ang knytinstruktionerna, men när jag gör likadant och stoppar ner min bebis så ligger hon snett och vint med huvud och kropp, ungefär som att jag lagt i en säck potatis, :x

men har nu i irritationens hetta beställt en annan mjukare långsjal från minimundus, jag SKA bara få det att fungera och bära henne i någon av dom :P
hur gammal är plutten? många tycker inte att ringsjal är så bra till "pyttisar" utan då är en trikåsjal (eller annan långsjal) det bästa. Så minimundusen blir nog toppen nu och ringsjalen som ett komplement om ett tag :D
Av millan
melles mamma skrev:
millan skrev:är så irriterd, får det inte att fungera, ser ju kanonbra ut på alla bilder ang knytinstruktionerna, men när jag gör likadant och stoppar ner min bebis så ligger hon snett och vint med huvud och kropp, ungefär som att jag lagt i en säck potatis, :x

hur gammal är plutten? många tycker inte att ringsjal är så bra till "pyttisar" utan då är en trikåsjal (eller annan långsjal) det bästa. Så minimundusen blir nog toppen nu och ringsjalen som ett komplement om ett tag :D
Av millan
att svara här, en försöker,

jo synd bara att postgången är så långsam, vill ha den nuu, men det är bara att ge sig till tåls, tror åxå att minimundussjalen blir bättre...

:o
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?