[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 93017
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Magknyting, som jag funderade ut i natt. - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melles mamma
hmmm det skulle ju kunna vara ett vanligt x-omslut.....
Användarens profilbild
Av melles mamma
hmm förstår inte riktigt drar du tyget under armarna eller över axlarna första gången? upp mellan barnets ben? hur då? och sedan?
Användarens profilbild
Av melles mamma
....har du provat knytningen :D kan du ta en bild, eller en hel bildserie :wink:
Användarens profilbild
Av Anso
Åhå, det verkar ju bli någon form av Kängurknytning och omslutet, spännande. En bild? :roll:
Av luxia
Gah! Man får ha en redigt lång sjal! Min 4,6-hoppediz (drygt fem meter) räcker inte. Och det drar lite i nederkanten av revbenen framtill. (sonen sitter där just nu.

Men det är ju kul att komma på nya knytningar. Får klura ut något annat. :)
Av luxia
Nu provade jag en annan grej:

Påse på höften. Sätt i barnet. Sjalen upp över motsatt axel. Ner igen och korsa under barnets rumpa. Ett varv runt midjan och knyt under barnets rumpa. (Räcker den inte, så knyt i andra sidan.)

Det var ju också en höftvariant. :)
Av luxia
Jag tycker att det var svårt att knyta också. Balansera killen i sjalen utan att kunna hålla emot någonstans och så. Nåväl. :)
Användarens profilbild
Av Kotten
Vad menar ni med "påse"?
Användarens profilbild
Av Aurian
Som Wigggelproof, fast på magen! :lol: Nu fattar jag! :wink:
Användarens profilbild
Av Kotten
Ja med bilder så var det klart som korvspad. Tackar!

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?