Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hjälp!
Imorgon har jag lovat vänner att visa hur de ska använda bärsjalen till sin nya bebbe.
men.............jag har ju faktiskt aldrig själv knutit sjal med riktigt liten nyföding! :shock:

Vad är egentligen bäst?
X omslut "upprätt mot magen" eller vagga?
Vagga känner jag mig jättedålig på för det har jag aldrig själv använt.
Men är de för små för att bära upprätta när de är nyfödda? och dessutom är hon ganska pytte.....

Kanske har jag tagit mig vatten över huvudet?????? :shock:
Användarens profilbild
Av Diesel
Jag skulle rösta på dubbelt omslutet-X till en pyttis. :D
Användarens profilbild
Av jag71
Hur stor är en pyttebebis? :wink: Skrutt vägde inte ens 2,3 när han föddes. Vi bar inte i sjal (visste inte att det fanns och tänkte inte tanken själv :oops: ) förrens han var runt 3 månader o ch då vägde han ju lite mer. Innan sjalen så bar vi hon i famnen för han tyckte itne om vagn. Han satt alltid som en liten groda på bröstet och bara var gudomlig. När sjal sen provades så var det liksom bara som en perfekt inslagning av en liten Skrutt. Jag knöt oftast X-omslut2. Små snuttorna vägde ju 2,3 och 2,9 så de var itne så där jättestora de heller. Bar dem likandat. Tror knappt jag försökt med vagga.

Sen kommer ju frågan då jag faktiskt vet att det var i dag du skulle visa. Hur gick det? Vilken/vilka knytningar visade du?
Användarens profilbild
Av Bello
Diesel skrev:Jag skulle rösta på dubbelt omslutet-X till en pyttis. :D
Det var nog den jag menade........

Vi testade både vagga och mot bröstet, gick ganska bra
men hjälp :shock: hon försvann ju nästan i sjalen.
Vi får väl se om de orkar fortsätta, de tyckte nog att det var mycket tyg att hålla reda på............. :? verkade inte helt övertygade.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?