Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

nån som brukar göra den? den är lika hög som en ryggsäck fast stadigare, mer som ryggomslut. jag har pillat ihop en knytinstruktion :D http://www.edenbaby.se/pages/omslutenryggsack.php

knytinstruktionen är med milo men atlas ville också och sa "jag vill att du tar kort på mig också i sjalen mamma" :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av milimani
Vill bara säga att bildserien är underbar! Bild 3 :heart:
Milo ser ut att vara van att visa upp sig med mamma och sjal framför kameran!
Av Jinxan
Bild tre ja... :loving:
Användarens profilbild
Av erisara
Åh vad bra. Nu inspirerade du mig och T älskade det. :) Den får jag testa fler gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
ja milo är en riktig liten sötnos :loving:

roligt att du testade erisara :D . vad tyckte du?
Användarens profilbild
Av erisara
Jag gillade det. Det var ju lite pilligt och tog en stund men så är det ju med alla knytningar man inte "kan" ännu (så jag höll mig över en säng när jag knöt). Lite mer övning så det går snabbare och blir mer stabilt (jag fick gå över och efterdra en del) så kan det nog bli en favorit.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Hmm. Den där måste jag prova! Jag har bara använt mig av vanlig omsluten ryggknytning, men varför begränsa sig?! 8) Lilltrollet sover, men så fort hon är på bärhumör tror jag att vi behöver en knytstund. :)
Användarens profilbild
Av frida
Snyggt, gullig och snygg! :D
Användarens profilbild
Av anilov
Var ju tvungen att testa idag, men gillade inte knuten över bröstbenet. Misslyckades knytningen, för klumpig sjal eller är det bara så att de där knutarna över bröstbenet får man hålla sig ifrån om man är storbystad? Jag gör dem ju inte heller när jag knyter omslutet på ryggen...

Annars var det första gången yngste herrn gillade att sitta på ryggen i sjal, så toppbetyg blev det i vart fall :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
anilov skrev:Var ju tvungen att testa idag, men gillade inte knuten över bröstbenet. Misslyckades knytningen, för klumpig sjal eller är det bara så att de där knutarna över bröstbenet får man hålla sig ifrån om man är storbystad? Jag gör dem ju inte heller när jag knyter omslutet på ryggen...

Annars var det första gången yngste herrn gillade att sitta på ryggen i sjal, så toppbetyg blev det i vart fall :D
jag är egentligen inte så förtjust i knut på bröstet jag heller, men jag har inte kommit på nåt sätt att få till den här knytningen utan knuten. jag ska klura lite på det och se om jag kommer på nåt :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det kan förresten vara värt att prova att ha knuten högre upp, då stör den lite mindre tycker jag.
Användarens profilbild
Av amöba
Det där ser ut som en knytning jag skulle ha gillat. Usch, varför läser jag om tunna delhis och smarta knytningar NU när jag inte har nåt sjalbarn :? :lol:
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag tror egentligen att det där är VÅR knytning, men jag tycker att hon liksom vickar åt det håll (vä) där jag inte har nåt band under hennes ben (förstår du hur jag menar?) Kanske jag inte är så bra på att dra ut tyget nog långt :hmm:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Det är verkligen en jättebra bildserie!
Jag måste testa den här knytningen. Kanske den kan hjälpa så att Pyret inte bryter sig ur lika lätt som i vanlig omsluten på ryggen?
Användarens profilbild
Av diddeldi
MilanE skrev:Jag tror egentligen att det där är VÅR knytning, men jag tycker att hon liksom vickar åt det håll (vä) där jag inte har nåt band under hennes ben (förstår du hur jag menar?) Kanske jag inte är så bra på att dra ut tyget nog långt :hmm:
ja jag förstår precis vad du menar. prova att liksom föra in tyget ordentligt under rumpan och dra åt extra mycket i nederkanten, då blir det lite stabilare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?