Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Imse
Jag är inte så bra på at skriva svenska, men provar i allafall. Den här ryggknytningen måsta ni prova. Man behöver en lång sjal( mitt sjal är 5.20m) til den här knytingen..

1.Sätt barnet på ryggen och på med sjalen som när du knyter ryggsäck.

2Sätt vänstre sjaländen mellan benen ochså tar du den högre bakom ryggen, under barnets högra ben och upp mellan barnets ben, sprida sjalen utöver ryggen och över til din vänstre axel.

3.Sätt sjaländen mellan benen, ochså tar du den vänstre ändan och gör det samma.

4.Så tar du ändarna bakom ryggen( denna gången över barnets ben, över rumpan altså) och korsar dom och tilbaks under barnets ben och knyta på magen. Om Sjal är för kort till det sista, så tar du bara sjaländarna under barnets ben och knyter där utan at korsa dom.

Detta tycker jag är den mest bekvämma ryggknytningen!
Användarens profilbild
Av Helena
Har du någon bild? Jag har lite svårt för att föreställa mig knytinstruktioner, så jag förstår tyvärr inte.
Senast redigerad av Helena den sön nov 13, 2005 04:31, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Det måste jag testa! Lät lite krångligt men jag tror jag förstod. :wink:
Användarens profilbild
Av sus
Fattar jag rätt om du inte korsar fram och att du liksom får dubbla axelband på ryggsäcken?
Användarens profilbild
Av amöba
Jag tror jag förstår också och det låter bekvämt. Kan inte Imse eller Sara fotografera och visa?
Av luxia
Ja, bild! Gärna flera, så att man ser hur det går till. Jag förstår inte riktigt.
Användarens profilbild
Av Anna
låter som en uppochner vänd omsluten knytning. Ska se om någon ställer upp på fotoserie imorgon.
Användarens profilbild
Av Anso
Anna skrev:låter som en uppochner vänd omsluten knytning. Ska se om någon ställer upp på fotoserie imorgon.

JA, det vill vi ha!!! :D
Dra inga axlar ur led bara...... :roll:
Användarens profilbild
Av Imse
Nu har jag lagt ut en bildserie...
Användarens profilbild
Av Scilla
Åh, jag har gått och klurat länge på hur man skulle få till en ryggsäck fast omsluten... för det är väl ungefär vad detta är? Jag ville att barnet skulle hamna högt upp på ryggen men ändå få utbrett tyg under rumpan som i en omsluten knytning.

Men var har du lagt bilderna?
Användarens profilbild
Av Imse
Dom är här på knytinstruktioner...
Av luxia
Jag provade en gång, men det gick inte så bra ... Får nog försöka fler gånger!
Användarens profilbild
Av Scilla
Ha ha, jag har också provat och shit vad dåligt det gick :lol: Ingen blev dock allvarligt skadad :wink: - får väl prova igen. Men hur sjutton ska man lyckas bre ut tyget när man för det underifrån och upp? Min sjal låg som två korvar på varsin sida om rumpan :?
Av Tyche
Hmmm jag vill ju oxå se bildserien... vart kan man göra det? :oops:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Det finns en tråd här under knytinstruktioner som heter "Bildserie på wiggle proof", här kommer en länk: http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=10566
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?