Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Har ju tills nyss burit i sinon! lätt att först knyta, tight tight och sen stoppa i lilla f. Efter jag satt i honom brukar jag stoppa in händerna från sidorna och rätta till hans fötter. Sen drar jag upp smokingbältet. Om vi måste amma (som igår under hundprommenaden) så brukar jag lägga honom åt sidan, vilandes i ena krysset (tycker det är svårt att få till den del av krysset som huvudet vilar i så stöder med handen istället, lite tyg om som insynsskydd bara.
Nu vill jag bära mer i gåsen. Den är så skön! :D Gosig i tyget... Så vi försöker knyta på samma sätt som sinon (omslutet X tror jag det kallas, med sinon smokingbältet ytterst, med gauzen smokingbältet innerst) men jag tycker det är svårt att få till barnet i grodposition samtidigt som man skall dra åt (drar mest i fållarna för att få krysset tight) Ibland spjärnar F och blir stående... det händer ju aldrig med sinon eftersom jag där stoppar i honom uppifrån. Här stoppar jag i men måste hålla och knyta... :roll: tja lite bökigt är det ännu! Tips :?:
Användarens profilbild
Av dagdrömmare
Om du har svårt med grodpositionen så vänta med att rätta till den tills du har spänt tyget och korsat det under barnets rumpa. Då kan du föra upp barnets knä vid sidorna så att barnet hamnar i grodpositionen och sen knyta/korsa bak. Det viktiga är att du har ordentligt med tyg under rumpan från början, benen kan du få på plats senare så att rumpan kommer på rätt plats om barnet inte vill vara still medans du knyter
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?