Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
Det är helt hopplöst att knyta upp Tindra på ryggen nu för tiden. Hon pressar sig upp med händerna, kastar sig åt sidan och bakåt :shock: . Det känns helt plötsligt livsfarligt att hålla på och knyta nån annanstans än över soffan :(
Själva svingandet är inga problem (då kommer hon ju ingenstans :wink: ) Men det är när knytandet börjar som hon bråkar. Förut var hon väldigt samarbetsvillig, och låg och tryckte sig platt mot min rygg medans jag knöt. :)
Och när väl knytandet är klart så börjar Tindras "33-sätt-att-ta-sig-ur-en-ryggknytning-testande". Även om hon inte kan ta sig loss så är det inte så bekvämt att bära ett litet slingrande monster (iofs väldigt gulligt, men med hårda knän :? ) på ryggen.
:( Det är så synd att hon krånglar nu när jag äntligen har lärt mig att knyta Xomslut på ryggen (*Tack, Ingrid! :wink: *)

Jag vill ju bära på ryggen med min fina nya sjal!
Hoppas att detta bara är tillfälligt och att hon snart uppskattar ryggåkandet igen!
Användarens profilbild
Av Alven
Det är säkert tillfälligt!

David får sådana ryck ibland och då kör jag Ergo ett tag, sen uppskattar han sjalen igen...
Användarens profilbild
Av Helena
Finns det något som hon gillar jätte mycket, som du kan göra medan du knyter, så att hon glömmer bort att bråka. Jag tar fram dammsugaren ibland, för det gillar Miles.
Men det är sant, det blir inte så roliga knytningar, när barnet slänger sig hit och dit.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?