Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mosan
MammaTillFelicia skrev:Har lärt mig själv, men med hjälp av sjalbarn! Och ett evigt övande =)
:iagree: Har lärt mig genom alla instruktionsfilmer och serier men övat själv. Nu funkar de flesta knutar snabbt o lätt. :D
Min man ska ha ett tack från mig. Han kom hem med utskrifter från en amerikansk hemsida. Först hittade vi bara ryggknytning så vi började med det. Ostadig ryggsäck med en femmånaders :whut: Sedan fick vi en didymo (att ha istället för gardinen) från min pappa våren 2003 och då medföljde instruktioner. Det var bara att öva och öva. Jag kände inte till någon annan som bar med sjal men jag har lärt och inspirerat desto flera :D
Underbara Din Mamma lärde oss att använda trikåsjalen, och nu när vi köper vår första vävda sjal blir det att återigen lystra till hennes nobla kunskaper! :heart:
kronärtskocka skrev:Magknytningarna lärde jag mig själv via sidor på nätet och häftet som följde med sjalen. Övade med en kudde innan bebisen anlände :D .

När sonen var tre månader var vi (jag, frun och bebisen) på bärsjalskurs hos Scharlott så efter det fick vi kläm på ringsjalen samt fick pröva vävda sjalar och ryggknyt med docka. :vågen: Bra att få lite mod till att själv våga pröva sig på ryggknyt! Sedan har jag efter filmer på nätet lärt mig att slänga upp honom utan att ha honom på en stol först!
Härligt att det går så bra för er med ryggknyt :tumup:
Lusläste instruktionsboken till min TricotSlen och Ringsjal från Babylonia. Läste en del här och försökte mig på ryggknyt utan att vara särskilt nöjd förrän jag var på sjalträff och fick lära mig svinga barnet över på ryggen av Knutis, TinaW och några fler som jag inte tror finns här.
Köpte min första trikåsjal på tradera, en mysak. Instruktion medföljde. Läste o testade o hittade hit t sjalbarn :) Sedan hittade jag en gauze på blocket som när jag fick den blev storfavoriten:D Läste knytinstruktioner här på sb o tittade på filmer på youtube.
Ryggknytet måste jag tacka Chily för + filmer o intstruktioner fr nätet! När Chily var här o visade så var D inte så gammal än o jag bara konstaterade att det där m ryggknyt nog inte var ngt för mig :D MEN han bärs o har burits mkt på rygg nu! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?