Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av IEDN
disavi skrev:
JinxLinda skrev:
IED skrev:
Emmiez skrev:
IED skrev:Man kan ju knyta så med en lång sjal oxå om man inte vill köpa en kanga. Jag tycker det är smidigt när jag städar.
hur ska jag få till det med en långsjal? :hmm:
det blir ju hur mycket tyg som helst över då.. var gör jag av det?

Jag använder mig utav en sjal på 4,5 m och knyter på samma sätt som detta klipp http://www.youtube.com/watch?v=YblI_LLB7j0 men under barnets ben.
vad smart :tumup:
Det måste jag prova!
oj vad fort hon pratar.. och tjejen som visar står ju åt fel håll hela tiden.. :roll: men jag tror jag fatta hur hon gjorde ändå.. :)

Tänk dig BWCC men utan knuten fram, jag korsar bara.
Av IEDN
Emmiez skrev:ja försökte knyta, det gick inte alls, amanda ville inte vara med.
hon va trött, men ville inte sova då kan man INTE sitta i sjalen nej nej inte alls, då kanske man somnar :lol:
Ja jisses det kan ju vara farligt :lol:
Användarens profilbild
Av Pilotta
Nu har vi oxå provat några gånger med olika tygstycken (handuk, lakan, ringsjal, tygstuv) och jag tycker det fungerar alldeles utmärkt :tumup: . Ska nog sy en i perfekta mått (vad nu det kan tänkas vara :roll: ) och ha med som filt i vagnen.
Av IEDN
Pilotta skrev:Nu har vi oxå provat några gånger med olika tygstycken (handuk, lakan, ringsjal, tygstuv) och jag tycker det fungerar alldeles utmärkt :tumup: . Ska nog sy en i perfekta mått (vad nu det kan tänkas vara :roll: ) och ha med som filt i vagnen.
Jag är inte säker men jag tror måttet på en kanga ligger på 1,60X1 m.
Användarens profilbild
Av Pilotta
IED skrev:
Pilotta skrev:Nu har vi oxå provat några gånger med olika tygstycken (handuk, lakan, ringsjal, tygstuv) och jag tycker det fungerar alldeles utmärkt :tumup: . Ska nog sy en i perfekta mått (vad nu det kan tänkas vara :roll: ) och ha med som filt i vagnen.
TACK det verkar vettigt :D
Användarens profilbild
Av disavi
IED skrev:
en av mina kanga (orkar inte mäta båda) är 1,60x1 m.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?