- tor feb 21, 2008 16:59
Jag kollade filmen och testade på min dotter och det funkade jättebra men hon är ju 13 månader, jag tror benen behöver växa till sig lite som nån sa.
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Laurentia skrev:Jag tänkte precis ställa samma fråga själv! Hittills har jag bara burit min fyra-månaders på magen, men har nu övat ryggknytningar med storasyster (2 år) för att lära mig.Bär 5 mån B i sele på ryggen ute. Utanpå mina ytterkläder och med tjock overall, tossor och tjock mössa på B.
Jag passar på att låna tråden för att komplettera med ytterligare en fråga:
Är det någon som bär små barn på ryggen utomhus redan nu i februari? Det känns som att jackan skulle vara i vägen för närheten. Lite otryggt för en liten bebis, kanske?
Laurentia skrev:Jag tänkte precis ställa samma fråga själv! Hittills har jag bara burit min fyra-månaders på magen, men har nu övat ryggknytningar med storasyster (2 år) för att lära mig.Jag bär utomhus hela året, och bara bak på ryggen nu i vinter. Men jag har min stora mjuka ullkofta över oss båda och sen en yllecape över det. Både han och jag har bara inomhuskläder under detta, men han har mössa.
Jag passar på att låna tråden för att komplettera med ytterligare en fråga:
Är det någon som bär små barn på ryggen utomhus redan nu i februari? Det känns som att jackan skulle vara i vägen för närheten. Lite otryggt för en liten bebis, kanske?
Sami skrev:men man knyter lite annorlunda... men är man inte van vid att knyta så är det bra att ta hjälp av någon som är van... det är det bästa man kan göra i alla situationer med sjalar... någon som kan är den bästa hjälpen!!! Man lär sig snabbare..nyfödd
jag har burit mina på ryggen sen de var nyfödda... högt upp så att deras huvud vilat mot min nacke där det liksom blir en hylla som barnet ligger på... ska se om jag kan hitta någon bild på detta...
omslutna X i trikå men även andra typer av sjalar har jag använt.
så mitt svar på detta är att man kan bära på ryggen från nyfödd
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?