Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tinaw
fru sparv skrev::hopmad:

Nej nu lägger jag ner detta. Det är förnedrande, svettigt, ovärdigt. Den enda som tycker det är roligt är ungen. Hon sitter däruppe och garvar. Sen när jag tar ner henne efter ännu ett misslyckat försök tar hon ett djupt andetag och SUCKAR. Då är hon så söt så det blir pusskalas i stället.

Det är ju svårt att pussa nån som sitter på ens rygg. Ha!!
Men det finns ju bärselar :twisted: riktiga snyggoselar som du antagligen blir tvungen att köpa många olika av... :wink:
Av anna m
Ryggsäck!! Omslut på ryggen är ju jättekrångligt men ryggsäck går ju i ett huj!
Av fru sparv
Jag har ju försökt ryggsäck också förstås... :roll:

Det knixigaste tycker jag är att få tyget över ungens rygg. Det allra första alltså.
Av anna m
fru sparv skrev:Jag har ju försökt ryggsäck också förstås... :roll:

Det knixigaste tycker jag är att få tyget över ungens rygg. Det allra första alltså.
Framåtlutad.
Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Provat att lyfta upp framifrån med armarna i kors och sjalen ner över barnet? Då brukar tyget ligga jättefint över barnet redan från början.
Användarens profilbild
Av milimani
ia-fia skrev::iagree:

Sjal fram, sele bak! :vågen:
:iagree:

Dessutom kan man bära på mage lääänge.
Av fru sparv
AnnaM: ser tjusigt ut men jag vill nog gärna hålla en hand på barnet. Min dotter är lite mindre än ditt barn och har nog inte vett att hålla i sig.

TinaW: :hmm: hänger inte riktigt med....
Av anna m
fru sparv skrev:AnnaM: ser tjusigt ut men jag vill nog gärna hålla en hand på barnet. Min dotter är lite mindre än ditt barn och har nog inte vett att hålla i sig.

Då lutar du dig lite mindre framåt så att hon MÅSTE hålla i sig :)
Användarens profilbild
Av tinaw
anna m skrev:
fru sparv skrev:AnnaM: ser tjusigt ut men jag vill nog gärna hålla en hand på barnet. Min dotter är lite mindre än ditt barn och har nog inte vett att hålla i sig.

:iagree: ja, konstigt(?) nog blir det mycket lättare att knyta när man lutar sig mindre framåt, barnen fattar att de måste vara still på ett annat vis (plus att det hjälper att inte stå dubbelvikt... :wink:)
Användarens profilbild
Av smedsboemma
tinaw skrev:
anna m skrev:

:iagree: ja, konstigt(?) nog blir det mycket lättare att knyta när man lutar sig mindre framåt, barnen fattar att de måste vara still på ett annat vis (plus att det hjälper att inte stå dubbelvikt... :wink:)
:iagree:
Jag kände precis som du för ett par veckor sedan, men sen testade jag att inte vara så rädd för att hon skulle trilla av och reste upp min rygg. Plötsligt gick det mycket bättre. Det var riktigt svårt att knyta rätt och bra när jag stod för framåtlutad. Nu blir det oftast rätt bra även om det krävs en hel del mer övning. :)
Av fru sparv
Tack för länkarna Tina. Inspirerande iaf.
Då lutar du dig lite mindre framåt så att hon MÅSTE hålla i sig
Okej... men .... nån som varit med om/hört talas om att ett barn gjort sig illa någon gång? :hide:
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Kan du inte be någon stå bredvid med en hjälpande hand redo?
Användarens profilbild
Av tinaw
fru sparv skrev:Tack för länkarna Tina. Inspirerande iaf.
Då lutar du dig lite mindre framåt så att hon MÅSTE hålla i sig
Okej... men .... nån som varit med om/hört talas om att ett barn gjort sig illa någon gång? :hide:
Japp. Men inte i sammanhanget ryggknyt :wink: (jo, jag har en skräckhistoria nånstans... rotar utan att hitta den... :? Den slutade iaff lyckligt!)

Allvarligt talat så kan man testa att knyta när man står på knä mitt i en dubbelsäng.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?